Trudna sztuka przyjmowania niepochlebnego feedbacku. Ogarnąć emocje
Często negatywną opinię na nasz temat odbieramy jak atak, co przełącza nas automatycznie w tryb “walcz,…
Czytaj więcejMasz wolną chwilę? Chcesz ją poświęcić na rozwój zawodowy i osobisty? Jeśli tak, korzystaj regularnie z naszego centrum wiedzy! Znajdziesz tu ciekawe artykuły z tematyki zarządzania ludźmi, nagrania ze szkoleń i Live Meetingów oraz wiele innych eksperckich materiałów merytorycznych. To wszystko za darmo i bez żadnych ograniczeń, więc sięgaj po wiedzę, kiedy tylko masz ochotę.
Często negatywną opinię na nasz temat odbieramy jak atak, co przełącza nas automatycznie w tryb “walcz,…
Czytaj więcej
Osoba ambitna z pewnością będzie dobrym, skrupulatnym pracownikiem, dbającym nie tylko o własny rozwój, ale także…
Czytaj więcej
Coraz więcej działamy w kierunku zarządzania różnorodnością – D&I (Diversity and Inclusion). Wraz z wejściem na…
Czytaj więcej
Podział organizacji przedstawił w 2014 r. Frederic Laloux w książce: „Reinventing Organizations. A guide to creating…
Czytaj więcej
Culture book to (dokument) pigułka wiedzy na temat firmowej kultury – informacji, które powinni znać pracownicy…
Czytaj więcej
W życiu odgrywamy wiele ról i prywatnie i zawodowo, ale są takie, w których nie chcemy…
Czytaj więcej
Niepochlebne opinie publikujemy w Internecie, kiedy chcemy przestrzec innych przed np. oszustwem, wtedy piszemy je w…
Czytaj więcej
Zapewne każdy doświadczył w swojej karierze, w pewnym momencie, spadku zaangażowania. Tracimy motywację i już rano…
Czytaj więcej
Dobry lider powinien być w stałym kontakcie z pracownikami i na bieżąco informować każdego z zespołu,…
Czytaj więcej