FAQ – najczęściej zadawane pytania

01

Nasze wydarzenia online realizujemy na platformie ZOOM. Na 3 dni przed szkoleniem lub Live Meetingiem każdy uczestnik otrzymuje od nas mailowo indywidualny link dostępowy do spotkania. Wiadomość jest wysyłana na adresy e-mail podane w formularzu zgłoszeniowym. Dodatkowo jeden dzień przed wydarzeniem otrzymasz przypomnienie, w którym również znajdziesz dane do logowania.

02

Nasze wydarzenia online nie wymagają od Ciebie szczególnego przygotowania, poza pozytywnym nastawianiem i chęcią do zdobywania wiedzy. Niemniej jednak musisz pamiętać o kilku istotnych kwestiach techniczno-organizacyjnych:

  • Szkolenia i Live Meetingi online realizujemy na platformie ZOOM, a indywidualne linki do spotkań wysyłamy mailowo. Warto więc wcześniej upewnić się, że możesz korzystać z tego narzędzia na swoim komputerze oraz że ustawienia wewnętrznej internetowej sieci firmowej na to pozwalają. ZOOM-a możesz pobrać na swój dysk w formie aplikacji, jak i korzystać z niego całkowicie online poprzez stronę internetową. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj: https://zoom.us/
  • Podczas każdego wydarzenia możesz komunikować się z ekspertami i zadawać im pytania poprzez czat. Na szkoleniach warsztatowych korzystamy jednak przede wszystkim z rozmów wideo, więc zadbaj o to, aby w takiej sytuacji mieć do dyspozycji kamerę i mikrofon. Przy tej formie spotkań taki bezpośredni kontakt z ekspertami jest bardzo ważny.
03

Materiały szkoleniowe wysyłamy mailowo do każdego uczestnika szkolenia oraz Live Meetingu zazwyczaj na kilka dni przed lub kilka dni po wydarzeniu – w zależności od tematu spotkania. W wyjątkowych sytuacjach (np. gdy ekspert wprowadzi dodatkowe zmiany) może się zdarzyć, że otrzymasz dodatkową wiadomość, zawierającą zaktualizowane pliki z materiałami. Sprawdzaj więc regularnie skrzynkę mailową, aby niczego nie przeoczyć.

04

Powodów takiej sytuacji może być kilka:

  • w pierwszej kolejności sprawdź, czy kod na pewno został wpisany poprawnie (wielkie i małe litery, spacje lub ich brak, znaki specjalne itp.),
  • kody rabatowe mogą mieć ograniczenia czasowe i tym samym nie zadziałają po terminie ważności,
  • niektóre kody rabatowe mogą być od siebie zależne, np. wykorzystanie jednego z nich, nie pozwoli Ci już w przyszłości skorzystać z innego powiązanego z nim kodu.

W przypadku dodatkowych pytań związanych z kodami rabatowymi możesz też skontaktować się z nami mailowo: [email protected] lub telefonicznie: 42 235 30 30.

05

Tak, oczywiście. Imienne certyfikaty wysyłamy mailowo do wszystkich uczestników szkoleń i Live Meetingów w ciągu kilku dni po dacie wydarzenia. Jeśli taka wiadomość do Ciebie nie dotarła, to:

  • w pierwszej kolejności sprawdź dokładnie swoją skrzynkę mailową, aby upewnić się, że informacja od nas nie wpadła do folderów: „Inne”, „Oferty” lub „Spam”
  • jeśli nie znajdziesz tam wiadomości z certyfikatem, skontaktuj się z nami mailowo: [email protected], lub telefonicznie: 42 235 30 30.
06

Dokumenty księgowe wysyłamy na adres e-mail osoby zamawiającej, podany w formularzu zgłoszeniowym. Fakturę VAT otrzymujesz po opłaceniu zamówienia, a Proformę w sytuacji, gdy wybierzesz jako preferowaną formę płatności: „przelew bankowy tradycyjny”. Jeśli któryś z tych dokumentów do Ciebie nie dotarł, to:

  • w pierwszej kolejności sprawdź dokładnie swoją skrzynkę mailową, aby upewnić się, że informacja od nas nie wpadła do folderów: „Inne”, „Oferty” lub „Spam”,
  • jeśli nie znajdziesz tam korespondencji ze Strefy Managera, napisz do nas na adres: [email protected], koniecznie podając w treści wiadomości: NIP i nazwę firmy lub Imię i Nazwisko (w przypadku zgłoszeń jako osoba fizyczna), oraz adres e-mail, na jaki powinniśmy przesłać duplikat FV lub Proformy. Możesz też skontaktować się telefonicznie z naszym biurem obsługi Klienta: 42 235 30 30.