
Emocje a biznesowy savoir vivre
„Nie bądź tak emocjonalny!”, „Twoja emocjonalna reakcja była nieadekwatna do sytuacji”, „Wszystkie emocje były widoczne na…
Czytaj więcejMasz wolną chwilę? Chcesz ją poświęcić na rozwój zawodowy i osobisty? Jeśli tak, korzystaj regularnie z naszego centrum wiedzy! Znajdziesz tu ciekawe artykuły z tematyki zarządzania ludźmi, nagrania ze szkoleń i Live Meetingów oraz wiele innych eksperckich materiałów merytorycznych. To wszystko za darmo i bez żadnych ograniczeń, więc sięgaj po wiedzę, kiedy tylko masz ochotę.
„Nie bądź tak emocjonalny!”, „Twoja emocjonalna reakcja była nieadekwatna do sytuacji”, „Wszystkie emocje były widoczne na…
Czytaj więcejKilkanaście lat temu stanęłam przed nie lada zawodowym wyzwaniem – objęłam stanowisko dyrektora placówki bankowej. Było…
Czytaj więcejMiałam okazję spotkać się niedawno z grupą managerów z branży IT. Rozmowa dotyczyła wyzwań, z jakimi…
Czytaj więcejSprawa dla Managera Jak skutecznie udzielać i przyjmować feedback, aby rozwijać zespół i budować pozytywną kulturę…
OglądajAgile to nie tylko narzędzie dla zespołów IT. Coraz częściej wdraża się je także w obszarze…
Czytaj więcejRóżnorodność talentów odnosi się do szerokiego spektrum różnic, które mogą występować między pracownikami w organizacji, takich…
Czytaj więcejSprawa dla Managera Managerze, czy wiesz… Jak narzekanie wpływa na morale i motywację zespołu? Jak rozpoznać…
OglądajDzisiaj już kompetencje techniczne, choć niezbędne, nie wystarczą, aby skutecznie zarządzać zespołem i osiągać cele projektowe.…
Czytaj więcejDobry lider zespołu to osoba, która posiada szereg cech i umiejętności, takich jak: komunikacja, skuteczne zarządzanie…
Czytaj więcej