Sprawa dla Managera /odc. 19
Zaufanie to coś więcej niż tylko deklaracje – to działania, które wpływają na morale i długotrwałą stabilność w relacjach. Poznaj sprawdzone metody i zobacz, jak możesz wzmocnić swoje zespołowe relacje!
- Przywództwo i praca z zespołem
- 3 min
- Andrzej Domagała
W filmie dowiesz się:
Jakie składowe wpływają na zaufanie między członkami zespołu? Jak rozwijać transparentność i spójność w codziennej komunikacji? Jak unikać błędów, które mogą podważyć Twoją wiarygodność? Dlaczego zaufanie jest fundamentem efektywności zespołu!
Zobacz wydarzenia z podobnej tematyki
Nowość
Diagnoza kompetencji metodą DISC D3
Odkryj wartości, role zespołowe oraz motywacje, swoje i pracowników
Marta Woszczyńska
HRBP, specjalistka EB, trenerka DISC
Różne terminy
Zarządzanie konfliktem i złością – praktyczne narzędzia dla Lidera
Poznaj sposoby na trudne sytuacje, “wybuchowe rozmowy”, brak porozumienia i frustracje w zespole
Andrzej Domagała
Trener zarządzania, moderator grupowy
Różne terminy
Wzmacnianie dobrych nawyków w pracy
Siedem nawyków skutecznego działania Covey’a, które wzmocnią Twoją efektywność i komfort
Joanna Kominiak
Trener biznesu, facylitator
Feedback, który działa - jak rozmawiać szczerze i motywująco
Joanna Stocka-Prusaczyk
Leadership Coach, trener
Nowość
Wykorzystanie AI w obszarze zarządzania zespołem
Jak wykorzystać AI do zarządzania i komunikacji z pracownikami
Anna Majkowska
Manager HR, trener AI
Delegowanie bez strachu - jak liderzy mogą przełamać lęk przed utratą kontroli i rozwijać samodzielność zespołu
Beata Tarnowska-Kupny
Mentor, coach, trener biznesu, ekspert kompetencji lidera
