:quality(80):no_upscale()/szkolenia_width-820px/podstawy_komunikacji.jpg)
Podstawy komunikacji przydatne w każdej relacji – co warto wiedzieć o komunikacji interpersonalnej
:quality(80):no_upscale()/trenerzy/agnieszka_fiedorowicz.png)
Agnieszka Fiedorowicz
Psycholog, psychoterapeuta
Szkolenia, warsztaty i kursy managerskie online to najlepsza droga do podnoszenia swoich kompetencji zawodowych i osobistych. Zapewniamy, że nasi eksperci będą dla Ciebie nieocenionym wsparciem – musisz tylko dać im szansę.
Podczas każdego kilkugodzinnego szkolenia, dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem, wskazujemy w jaki sposób efektywnie zarządzać pracą własną i innych, realizując przy tym nawet najbardziej ambitne cele biznesowe. Z nami nigdy się nie zatrzymasz, a odkrywając nowe pokłady własnych możliwości zyskasz jeszcze więcej energii i pasji w codziennej pracy.
Psycholog, psychoterapeuta
Nowość
Jak stawiać granice, utrzymując dobre relacje z zespołem
Trener biznesu, facylitator
Psycholog, psychoterapeuta
Gdzie przebiega cienka czerwona linia pomiędzy tym co Cię wspiera, a tym co podcina skrzydła i zżera Twój czas?
Mentor, coach, trener biznesu
Kluczowa kompetencja w świecie biznesowym
Coach, mentor liderów
Psycholog, psychoterapeuta
Trener zmian, coach, trener biznesu
Psycholog
Metody i narzędzia, które warto stosować, aby osiągać zamierzone cele
Mentor, coach, trener biznesu, ekspert kompetencji lidera
Jesteś Managerem, Menedżerem? Dyrektorem, Directorem? Liderem, Team Leaderem, a może Leadem? Nieważne, jak zapisujesz swoje stanowisko. Ważne jest to, czym się zajmujesz. Każda osoba tytułująca się jednym z tych stanowisk wie, że doskonałość w zarządzaniu to nie coś, co osiąga się na jednym webinarze czy po przeczytaniu kilku publikacji, lecz długi proces ciągłego rozwoju – przez networking, szkolenia, warsztaty i kursy managerskie oraz czytanie rozmaitych materiałów z zakresu zarządzania.
Ok, jesteś liderem zespołu. O co tak naprawdę powinieneś zadbać? Po pierwsze, szeroko pojęte umiejętności przywódcze jak delegowanie zadań, zarządzanie czasem, podejmowanie decyzji, rekrutacja, zarządzanie sytuacjami konfliktowymi, dawanie feedbacku, project management, motywowanie zespołu, negocjacje. W drugiej kolejności musisz zadbać o swój rozwój, – wiedzieć jak radzić sobie z negatywnymi emocjami, ze stresem w pracy. To właśnie te umiejętności pozwolą Ci przyjąć odpowiednią perspektywę i umożliwią skuteczne zarządzanie i osiągnięcie sukcesu w byciu liderem.
Pamiętaj, że szkolenia dla managerów, czy jak nazywamy je u siebie – szkolenia managerskie, to nie tylko zarządzanie zespołami i rozwój osobisty, to również twarda wiedza. Coraz częściej kursy managerskie zaczynają skupiać się na zagadnieniach prawnych, HRowych czy na zastosowaniu Excela i programów reportingowych w pracy managera.
Mamy nadzieję, że wiesz już, dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniach dla managerów. Pamiętaj jednak, że pomimo, że szkolenia managerskie są niesamowicie ważne w rozwoju kompetencji przywódczych, to bycie efektywnym managerem, to coś więcej. Klucz do doskonałego przywództwa i efektywnego zarządzania tkwi w Twojej chęci i motywacji do ciągłego rozwoju. Szkolenia dla liderów to jedynie narzędzie, które pozwoli Ci osiągnąć ten cel.