Jak nie popełniać błędów w delegowaniu zadań - studium przypadku
Darmowy Live Meeting
Liderem stajesz się nie wtedy, kiedy awansujesz na stanowisko managerskie, ale wtedy, kiedy ludzie uznają Cię za przywódcę. I również dopiero wtedy, gdy potrafisz faktycznie dobrze delegować, nawet najtrudniejsze zadania. Dobrze, czyli tak, że zespół realizuje je sprawnie, chętnie, dostarczając oczekiwany rezultat w założonym czasie i stale podnosząc swój potencjał oraz doświadczenie.
- Przywództwo i praca z zespołem
- 57 min
Materiały do pobrania
Umiejętność skutecznego delegowania jest jedną z trudniejszych kompetencji przywódczych. Stąd też narażona jest na popełnianie różnego rodzaju błędów. Z jednej strony uczymy się na błędach, i to całkiem sprawnie. Z drugiej strony, świadomość, jakie pomyłki możemy popełnić, pomaga nam ich unikać.
Czy znasz listę błędów, jakie managerowie mogą popełnić, delegując zadania i odpowiedzialność swoim pracownikom? I czy wiesz, jakie mogą być ich skutki? Jeśli spojrzenie na proces delegowania z tej właśnie strony brzmi dla Ciebie interesująco, to zapraszamy do obejrzenia nagrania!