Współpraca wewnątrz organizacji

Trening jest bezpośrednią odpowiedzią na wyzwanie budowania efektywnych zespołów, współpracujących ze sobą między różnymi działami organizacji, które potrafią łączyć się ponad granicami (celów, procedur, nastawień), przełamywać bariery, aby inicjować i rozwijać szerokie sieci kontaktów, współpracę cross-funkcyjną oraz osiągać wspólne cele firmy.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Andrzej Domagała

Trener zarządzania, moderator grupowy

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-13:00

Formuła:

Online

690 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • Dowiesz się jak zbudować silny zespół cross-funkcjonalny, na silnym fundamencie kompetencji i wartości.
  • Stworzysz swoją mapę relacji opartych o współpracę.
  • Poznasz skuteczne strategie i sposoby pomagające w usprawnianiu trudnych relacji, prowadzeniu tzw. odważnych rozmów w sytuacjach np. sprzecznych priorytetów.

O szkoleniu:

Trening pomaga przenalizować dotychczasową współpracę zespołową i projektową. Pokazuje nową perspektywę możliwości wynikających ze współpracy cross-funkcjonalnej m.in. oferując narzędzia do zaplanowania, codziennego działania i przeciwdziałania pojawiającym się problemom we współpracy międzyzespołowej/działowej.

Program:

  1. Świat VUCA, BANI – aktualne wyzwania stojące przed naszymi organizacjami/firmami.
  2. Doskonalenie współpracy międzyzespołowej i międzydziałowej– korzyści dla naszych firm.
  3. Analiza prawdopodobieństwa sukcesu podejmowanych inicjatyw przez zespoły cross-funkcjonalne – DICE.
  4. Budowanie zespołów cross-funkcjonalnych na fundamencie wspólnych wartości.
  5. Analiza wymaganych vs. posiadanych kompetencji w zespołach projektowych – metoda Management 3.0
  6. Mapowanie istotnych powiązań – relacji opartych o współpracę. Zdefiniowanie koniecznych praktyk i strategii.
  7. Prowadzenie odważnych rozmów poprawiających współpracę m.in. w sytuacji sprzecznych informacji, priorytetów oraz utrwalonych uprzedzeń, negatywnych opinii i sądów.
  8. Zarządzanie negatywnym nastawieniem, oporem we współpracy – narzędzia do pracy indywidualnej i zespołowej.
  9. Pokonywanie różnić w komunikacji międzykulturowej – wykorzystanie komunikacji wysoko i niskokontekstowej we współpracy z partnerami pochodzącymi z innych krajów.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Menagerów, Liderów, specjalistów HR, którzy chcą aktywnie wpływać na współpracę międzydziałową i międzyzespołową w firmie.
  • Zarządzających i kierowników, którzy chcą skuteczniej przewodzić zespołom.
  • Wszystkich, którzy chcą lepiej współpracować w ramach zespołów projektowych i zadaniowych.