Trudne decyzje w roli managera
Szkolenie jest jednym z pięciu spotkań w cyklu warsztatów opartych na cenionych kompetencjach managera wg Googla. Warsztaty nastawione są na wymianę doświadczeń. Nauczysz się jak używać oraz kiedy wykorzystywać konkretne narzędzia podczas zarządzania zespołem.
Każde ze szkoleń w cyklu stanowi odrębne zagadnienie i można odbyć je niezależnie od pozostałych części.
Z włączonymi kamerami i mikrofonami spędzimy 5 h. To czas nastawiony na praktykę i podnoszenie zawodowych kompetencji.
Co zyskasz?
- Przećwiczysz jak konkretnie przygotować się do trudnej rozmowy z pracownikiem.
- Poznasz zasady współczesnego udzielania informacji zwrotnej.
- Dowiesz się jak zapobiegać ewentualnym „powikłaniom w takich rozmowach”.
- Usłyszysz, jak współtworzyć ścieżkę rozwoju pracownik.
O szkoleniu:
Zmierzymy się z założeniem – „Jako manager jesteś odpowiedzialny za sukcesy i porażki swojego podwładnego”. Rozważymy jak konkretnie rozmawiać o trudnych sytuacjach. To będzie szkolenie o informacji zwrotnej (innej niż coroczne zdawkowe omówienie wyników).
Usłyszycie jakie są praktyczne porady przed podjęciem i informowaniem o „trudnych decyzjach” swoich pracowników. Dowiecie się czego warto unikać, czyli co już nie działa. Omówimy poszczególne etapy: „rozterki emocjonalne”, scenariusze alternatywne, przewidywanie oporu, informowanie na forum grupy, konfrontacja z bojkotem, elastyczna modyfikacja. Wyciągniemy wnoszące wnioski, które pozwolą zaplanować kolejne kroki rozwoju tej kompetencji.
Program:
- ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI:
- Co sprawia, że pracownicy odchodzą?
- Rozmowy wspierające i motywujące pracownika.
- Czego nie lubisz komunikować?
- Jak przekazywać i kiedy trudne decyzje managerskie?
- Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
- WSPIERANIE ROZWOJU KARIERY PRACOWNIKÓW:
- Efektywna współpraca z HR.
- Współtworzenie ścieżki rozwoju z pracownikiem.
- Udzielanie informacji zwrotnej w tym zakresie.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Managera pracującego z dowolnym stażem.
- Lidera, który chce efektywnie udzielać informacje zwrotną.
- Kierownika podejmującego trudne decyzje.
- Osoby, która chce lepiej poradzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych.