Trudne decyzje w roli managera

Szkolenie jest jednym z pięciu spotkań w cyklu warsztatów opartych na cenionych kompetencjach managera wg Googla. Warsztaty nastawione są na wymianę doświadczeń. Nauczysz się jak używać oraz kiedy wykorzystywać konkretne narzędzia podczas zarządzania zespołem.
Każde ze szkoleń w cyklu stanowi odrębne zagadnienie i można odbyć je niezależnie od pozostałych części.
Z włączonymi kamerami i mikrofonami spędzimy 5 h. To czas nastawiony na praktykę i podnoszenie zawodowych kompetencji.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Czas Trwania:

09:00-14:00

Formuła:

Online

690zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • Przećwiczysz jak konkretnie przygotować się do trudnej rozmowy z pracownikiem.
  • Poznasz zasady współczesnego udzielania informacji zwrotnej.
  • Dowiesz się jak zapobiegać ewentualnym „powikłaniom w takich rozmowach”.
  • Usłyszysz, jak współtworzyć ścieżkę rozwoju pracownik.

O szkoleniu:

Zmierzymy się z założeniem – „Jako manager jesteś odpowiedzialny za sukcesy i porażki swojego podwładnego”. Rozważymy jak konkretnie rozmawiać o trudnych sytuacjach. To będzie szkolenie o informacji zwrotnej (innej niż coroczne zdawkowe omówienie wyników).
Usłyszycie jakie są praktyczne porady przed podjęciem i informowaniem o „trudnych decyzjach” swoich pracowników. Dowiecie się czego warto unikać, czyli co już nie działa. Omówimy poszczególne etapy: „rozterki emocjonalne”, scenariusze alternatywne, przewidywanie oporu, informowanie na forum grupy, konfrontacja z bojkotem, elastyczna modyfikacja. Wyciągniemy wnoszące wnioski, które pozwolą zaplanować kolejne kroki rozwoju tej kompetencji.

Program:

  1. ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI:
    • Co sprawia, że pracownicy odchodzą?
    • Rozmowy wspierające i motywujące pracownika.
    • Czego nie lubisz komunikować?
    • Jak przekazywać i kiedy trudne decyzje managerskie?
    • Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
  2. WSPIERANIE ROZWOJU KARIERY PRACOWNIKÓW:
    • Efektywna współpraca z HR.
    • Współtworzenie ścieżki rozwoju z pracownikiem.
    • Udzielanie informacji zwrotnej w tym zakresie.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Managera pracującego z dowolnym stażem.
  • Lidera, który chce efektywnie udzielać informacje zwrotną.
  • Kierownika podejmującego trudne decyzje.
  • Osoby, która chce lepiej poradzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych.