Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, w którym w sposób praktyczny (ćwiczenia, dyskusje, refleksje, wiedza) dowiesz się, czym jest komunikacja bez przemocy, jaką postawę przyjmować w takich rozmowach, jaką metodę stosować i jak budować właściwą relację z pracownikami.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Czas Trwania:

09:00-13:00

Formuła:

Online

690zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • Przeanalizujesz swoją postawę w trudnych rozmowach.
  • Nauczysz się stosować zasady NVC.
  • Poznasz i przećwiczysz analizę transakcyjną.
  • Nauczysz się metody Komunikat JA.
  • Poznasz błędy poznawcze.
  • Dowiesz się, na czym polega aktywne słuchanie i jak z niego korzystać.

O szkoleniu:

Kariera managera nie jest pasmem nieustających sukcesów. Są w nią wpisane również różnego rodzaju wyzwania, niepowodzenia, wymagające sytuacje. Jednym z takich właśnie obszarów są rozmowy z pracownikami, w których pojawiają się emocje, niepewność, których temat jest ciężki. Przykładem może być konieczność zwolnienia kogoś z pracy, rozmowa dyscyplinująca, czy też motywująca w sytuacji kryzysu.
Manager musi potrafić prowadzić takie rozmowy tak, aby – w zależności od sytuacji – wpływać na postawę pracownika, dać mu wsparcie, przeprowadzić przez niełatwy temat, a także dać sobie samemu radę z tymi trudnościami.

Program:

  1. Czynniki wpływające na trudność rozmowy.
  2. Zasady i zastosowanie Porozumienia bez przemocy.
  3. Stosowanie analizy transakcyjnej w rozmowach z pracownikami.
  4. Metoda i zasady Komunikatu JA.
  5. Z jakimi błędami poznawczymi możesz się zetknąć i jak się ich wystrzegać.
  6. Zalety aktywnego słuchania.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Managerowie, dyrektorzy, kierownicy.
  • Liderzy, koordynatorzy.
  • Project managerowie.
  • Osoby przed awansem na stanowisko managerskie.
  • HR Biznes Partnerzy.