Podstawy negocjacji

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, w którym w sposób praktyczny (ćwiczenia, dyskusje, refleksje, wiedza) dowiesz się, na czym polega prowadzenie negocjacji, co się składa na ich proces, jak się do nich przygotować oraz przećwiczysz różne umiejętności, które są w nich potrzebne.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Czas Trwania:

09:00-13:00

Formuła:

Online

690zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • Poznasz, czym faktycznie są negocjacje i jakie działania się w nich zawierają.
  • Dowiesz się, z jakich etapów składa się proces negocjacji oraz co należy uwzględnić na każdym z nich.
  • Dowiesz się, co trzeba umieć, żeby prowadzić z sukcesem proces negocjacji.
  • Poznasz i przećwiczysz różne style negocjacji.
  • Dowiesz się, jakie trudne sytuacje możesz spotkać w negocjacjach i jak sobie z nimi radzić.

O szkoleniu:

Negocjacje są wszechobecne, masz z nimi do czynienia praktycznie każdego dnia. Jeśli pracujesz w dziale zakupów lub sprzedaży, to jest to względnie oczywiste. Mniej oczywiste jest to, że każde zdarzenie, którym ktoś do czegoś Cię przekonuje, coś chce osiągnąć, na coś Cię namówić, do czegoś doprowadzić, w kwestiach mniej lub bardziej istotnych, to również są negocjacje. Z szefem, partnerem, dzieckiem, pracownikiem.
Masz wybór – rzucić się w negocjacje spontanicznie i intuicyjnie próbować sobie w nich poradzić lub poznać ich tajniki, wypracować umiejętności i świadomie stosować techniki i style negocjacyjne.
Szkolenie to pozwoli przygotować Ci własną bazę wiedzy i umiejętności, żeby z powodzeniem zacząć prowadzić skuteczne negocjacje.

Program:

  1. Czym są negocjacje:
    • Definicje.
    • Alternatywy.
  2. Etapy negocjacji:
    • Cztery podstawowe etapy negocjacji.
    • Czym się charakteryzują.
    • Jakie działania należy podjąć w każdym z nich.
    • Metody, które warto w nich zastosować.
    • Jakich błędów unikać na każdym z etapów.
  3. Umiejętności, techniki negocjacyjne:
    • Kluczowe zasady.
    • Taktyki negocjacyjne.
  4. Style negocjacyjne:
    • Styl czerwony vs niebieski.
    • Co, gdy po drugiej stronie masz trudnego negocjatora.
    • Zamaskowane oszustwo.
  5. Trudne sytuacje:
    • Co, jeśli pojawi się spór.
    • Wyjście z impasu.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Kupcy.
  • Pracownicy działów zakupów, sprzedaży.
  • Kadra managerska.
  • HR Biznes Partnerzy.
  • Osoby zainteresowane rozwinięciem kompetencji negocjacyjnych.