Pigułka kluczowych kompetencji managera wg Googla
Poznacie 10 kluczowych kompetencjach współczesnego managera wg Googla. Usłyszycie dlaczego warto rozwinąć się konkretnie w tych kompetencjach i jak to zrobić. Sprawdzicie jakim typem managera jesteście, co pozwoli Wam na świadome poznanie swoich zalet i ewentualnych obszarów do zmiany. Dowiecie się na jakim etapie „życia zespołu” jaki typ managera jest najbardziej przydatny. Będziecie ćwiczyć mówienie „od ogółu do szczegółu” i przekazywanie „pałeczki zespołowi”. Wypunktujemy co konkretnie pomaga zespołowi, jakie warunki muszą zaistnieć, aby zespół uwierzył w swoją sprawczość, decyzyjność i moc. Zastanowimy się nad Waszymi przypadkami, to czy można uczyć się na własnych błędach i wyciągać naprawdę sensowne wnioski.
Co zyskasz?
- Zdobędziesz umiejętność jak się szkolić i rozwijać.
- Zdefiniujesz kluczowe czynniki bycia szefem, ważne dla Twojego zespołu.
- Poznasz sposób na podwyższenie wybranych kompetencji.
- Przećwiczysz narzędzia do zmiany sposobu zarządzania.
- Dowiesz się jak małymi krokami zmieniać swój styl zarządzania.
O szkoleniu:
Rozważymy jakim trzeba być tak naprawdę managerem dla swojego zespołu – zmierzymy się z zastrzeżeniami i argumentami.
Podejmiemy na przykład takie jak:
- Czy nie wystarczy dobrze zarządzać?
- Może to nie dla wszystkich branż?
- To przerost formy nad treścią? Nie wierzę w to!
- To takie brednie psychologiczne: Nie jestem od „wychowywania pracowników”- tu się zarabia pieniądze.
- Nie można być „miękkim” – ludzie rozumieją tylko „silną rękę”, ect.
Zachęcamy Cię, przygotuj także swoje obiekcie.
Szkolenie trwa 2 dni (łącznie 10 godzin):
I dzień – 27.11.2023 r. | 9.00-14.00
II dzień – 28.11.2023 r. | 9.00-14.00
Program:
- MODUŁ: Kluczowe kompetencje, czyli jakie i dlatego?
- Analiza poziomu Twoich kompetencji i informacja co pokazuje wynik?
- Chwila refleksji nad konsekwencjami zaniedbania się w tym temacie.
- Rekomendacje dla poszczególnego etapu i doświadczenia.
- Obserwacja innych i słuchanie feedbacku swoich pracowników.
- Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
- MODUŁ: Inspiracje i sprawdzone modele:
- Jakie strategie są już sprawdzone?
- Analiza zmian i konsekwencji społeczno-ekonomicznych.
- Czy Twoim pracownikom pokazujesz pozytywne wzorce?
- Jak konkretnie masz się doskonalić, czyli praktyczna ścieżka, techniki i możliwości.
- Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
- MODUŁ: Kluczowe kompetencje:
- Jakie narzędzia są już sprawdzone?
- Jak w praktyce odpowiadać na współczesne oczekiwania i potrzeby pracowników?
- Jak konkretnie wzmacniać wybrane kompetencje?
- Jak konkretnie masz się doskonalić, czyli praktyczna ścieżka, techniki i możliwości.
- Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
- MODUŁ: Wasze potrzeby, Wasze case study, Wasze sytuacje.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Managera z dowolnym stażem.
- Lidera, który chce współtworzyć zaangażowany zespół.
- Kierownika, który stawia na wizje i strategię.
- Każdego kto chce aktywnie współtworzyć przyjazne miejsce pracy.