Mistrz planowania i efektywnego wykorzystania czasu
Szkolenie jest adresowane do osób, które chcą zwiększyć swoją efektywność osobistą i zawodową a tym samym lepiej planować i organizować swoje życie zawodowe i prywatne oraz dążyć do zrealizowania postawionych sobie celów. Treści mają charakter uniwersalny i można je dostosować do dowolnych swoich priorytetów.
Obecnie brak dostępnych terminów
Czas Trwania:
09:00-14:00
Formuła:
Online
690zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Co zyskasz?
- zdobędziesz umiejętność definiowania celów i efektów końcowych,
- nauczysz się podejścia zadaniowego w kontaktach zawodowych poprzez prawidłowe określanie celów i zadań - ustalanie priorytetów,
- poznasz sposoby eliminowania tzw. pożeraczy czasu,
- zwiększysz efektywność zarządzania sobą poprzez odpowiednie kontrolowanie i korygowanie planów.
O szkoleniu:
Celem szkolenia jest poznanie najważniejszych czynników oraz narzędzi wzmacniających skuteczność osobistą z obszaru planowania, organizowania pracy własnej oraz zarządzania czasem. Umiejętność adekwatnego doboru odpowiednich narzędzi (kompetencje i zasoby) do realizacji celów oraz zaplanowanych wcześniej działań. Pozyskanie nowych umiejętności w priorytetyzacji zadań, wyznaczania celów, planowania, gospodarowania czasem. Dostosowanie procedur, narzędzi usprawniających efektywność osobistą do specyfiki funkcji zawodowej, a także osobowości oraz przeszłych działań, które przynosiły satysfakcjonujący rezultat. Wzrost świadomości swojego wpływu (nastawienie, postawa) na osiąganie wymiernych rezultatów oraz osiąganie celów oraz koncentracja na rozwiązaniach, a nie problemie.
Program:
- Istota zarządzania czasem:
- Generacje zarządzania czasem.
- Indywidualna analiza czasu:
- Analiza sieci uwikłań czasowych.
- Określenie złodziei czasu.
- Błędy popełniane w zarządzaniu czasem.
- Określanie celów, priorytetyzacja zadań:
- Określenie własnych celów długo i krótkoterminowych.
- Określanie możliwości wpływania na zmianę bieżącej sytuacji.
- Zasady formułowania celów - smart.
- Zasady ustalania priorytetów pod kątem pilności i ważności.
- Planowanie i monitorowanie wykonania zadań:
- Efektywne planowanie zadań/projektów.
- System planowania czasu.
- Struktura podziału prac jako narzędzie planowania.
- Zasady i reguły planowania - reguła podstawowa (60/40), reguła Parkinsona, metoda Alpen, metoda trzos.
- Szacowanie czasu trwania czynności.
- Stosowanie wykresu Gantta w planowaniu.
- Organizacja dnia - prowadzenie kalendarza.
- Zalety planowania.
- Zapamiętywanie informacji.
- Zarządzanie czasem a stres w pracy.
- Optymalizacja organizacji „pola pracy” biurowej.
- Podejmowanie decyzji:
- Zasada PARETO.
- Analiza ABC.
- Zasada Eisenhowera.
- Elementy wspierające skutecznie zarządzanie czasem:
- Delegowanie zadań.
- Komunikacja.
- Zarządzanie stresem.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Osób, które chcą odzyskać poczucie kontroli nad swoim czasem.
- Każdego, kto chce efektywniej zarządzać swoimi zadaniami.
- Wszystkich, którzy chcą nauczyć się wybierać adekwatne narzędzia do konkretnych zadań.