WAŻNE! Wszystkie czerwcowe LIVE MEETINGI teraz za jedyne 99 zł!
Merytoryczna dawka wiedzy prawie 50% taniej. Sprawdź ofertę»

Konflikty i targi w zespole

Warsztat będzie dotyczył trudnych sytuacji z jakimi może spotkać się szef podczas swojej kariery zawodowej. Nauczysz się umiejętności rozwiązania konfliktu w zespole, poradzenia sobie z osłabionym zespołem i „narzekaczem”, a także jak komunikować decyzje. Opowiem też jak uniknąć pułapek i zasadzek czyhających na szefa przy przekazywaniu trudnej decyzji. Poznasz narzędzia, które w wymienionych sytuacjach wspierają szefa w zarządzaniu zespołem, budują z załogą pozytywne relacje i pomagają mu w utrzymaniu motywacji i zaangażowania pracowników na dobrym poziomie. Każdy z uczestników będzie miał możliwość bezpiecznego przećwiczenia nowo nabytych umiejętności.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Czas Trwania:

09:00-15:00

Formuła:

Online

690zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • dowiesz się jak chronić swoje interesy przy jednoczesnym wsparciu pracowników,
  • będziesz umiał poradzić sobie z „narzekaczem” i też jak ochronić swój zespół przed jego negatywnym wpływem,
  • zrozumiesz, dlaczego ważne jest abyś odkrywał i rozumiał potrzeby pracowników,
  • zaczniesz świadomie stosować narzędzia wzmacniające Twój zespół,
  • poznasz najczęstsze błędy przy komunikowaniu trudnej decyzji,
  • będziesz potrafić rozwiązać konflikt między pracownikami,
  • umocnisz swój autorytet w zespole.

O szkoleniu:

Szef to profesja, która niesie za sobą wiele pułapek i niebezpieczeństw, i często ma negatywny wpływ na naszą psychikę i samopoczucie. Jako odpowiedzialni szefowie z jednej strony staramy się wypełniać nałożone na nas cele i obowiązki, aby udowodnić naszym przełożonym, że postawili na właściwego konia, a z drugiej strony mamy zespół, który chcemy, aby nas chwalił i lubił. Doprowadza to wielokrotnie do konfliktowych sytuacji, gdzie jako szefowie znajdujemy się między przysłowiowym młotem a kowadłem.

Podczas szkolenia odpowiemy sobie na pytania:

  • Jak rozwikłać konflikt w zespole?
  • Jak nie dać się wciągnąć w pułapkę zrzucania odpowiedzialności na szefa
  • Dlaczego boimy się przekazywać trudne decyzje?
  • Po co odkrywać potrzeby pracowników?
  • Jak „odtruć” osłabionego pracownika?
  • Jak chronić swój zespół przed narzekaczem?
  • Kiedy i jak formułować problem do rozwiązania przez pracowników ?
  • Na co uważać podczas przekazywania trudnej decyzji?
  • Jaką rolę odegrać w konflikcie między pracownikami?
  • Jak poradzić sobie z odmową pracownika?

Program:

  1. Konflikt w zespole:
    • Wysłuchaj pracowników.
    • Określ swoją rolę w sporze.
    • Zapytaj o oczekiwania.
    • Zdefiniuj potrzeby zwaśnionych stron i zakomunikuj swoje interesy.
    • Sformułuj zadanie i czas.
  2. Osłabienie w zespole:
    • Znajdź „narzekacza/y” i wysłuchaj przyczyn osłabienia.
    • Wzmocnij pozytywna informacją.
    • Odkryj 1 główny problem.
    • Zbadaj potrzeby.
    • Zaproś do poszukania rozwiązań.
  3. Wirus w zespole:
    • Odizoluj i odtruj „zakażony organizm”.
    • Postaw ultimatum.
    • Daj wybór metody leczenia.
  4. Komunikacja trudnej decyzji:
    • Zakomunikuj krótko decyzję.
    • Podaj powód odsłaniając swoje interesy.
    • Poznaj obawy w związku z decyzją.
    • Sformułuj problem do rozwiązania w oparciu o potrzeby.
    • Wspólnie wypracuj rozwiązanie.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Managera rozpoczynającego współpracę z zespołem.
  • Lidera, który chce umiejętnie doceniać swoich współpracowników.
  • Managera, któremu zależy na świadomym rozwoju swojego zespołu.
  • Lidera, który chce skutecznie motywować zespołu jak i poszczególnych pracowników.
  • Wszystkich osób, które kierują zespołem i chcą poprawić swoje umiejętności zarządcze.