Komunikacja w zarządzaniu
Dowiedz się, jak mówić do swoich pracowników, by dobrze i za pierwszym razem usłyszeli dokładnie to, co chcesz im przekazać. W czasie wykładu zostaną omówione narzędzia, dzięki którym stworzysz własny model otwartej komunikacji, by minimalizować nie tylko spadki motywacji, ale również ryzyka braku realizacji celów biznesowych.
Obecnie brak dostępnych terminów
Czas Trwania:
09:00-15:00
Formuła:
Online
590zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Co zyskasz?
- poznasz najczęstsze błędy w komunikacji,
- zminimalizujesz komunikacyjne zapalniki konfliktów,
- nauczysz się zarażać zespół entuzjazmem do zmian bez marudzenia, że się nie da,
- po tym szkoleniu zaoszczędzisz mnóstwo czasu straconego na powtarzaniu kilka razy tego samego,
- dowiesz się jak słowami zachęcić swoich ludzi do rozwoju ich kompetencji,
- poznasz słowa, które motywują i zwiększają produktywność.
O szkoleniu:
Słowa mają moc. Mogą dodawać skrzydeł lub je skutecznie podcinać. W czasach, kiedy nieustannie brakuje nam czasu, a jeden priorytet goni kolejne ważne i pilne zadania, najmniejszy nacisk kładziemy na otwartą komunikację i wszystko staramy się skracać. A to w konsekwencji skutkuje nie tylko niedomówieniami, ale również spadkiem produktywności i motywacji u naszych pracowników. Gdy spada motywacja, pojawia się stagnacja, a to już pierwszy krok do niewywiązywania się z powierzonych zadań. Poznaj niuanse otwartej i dobrej managerskiej komunikacji zachęcającej do efektywnej pracy. Stwórz własny model najlepszych komunikacyjnych nawyków, by ludzie bezbłędnie Cię rozumieli i z chęcią sięgali po nowe wyzwania.
Program:
- Jak mówić, żeby pracownik nas rzeczywiście słuchał, a nie tylko słyszał jednym uchem:
- dlaczego nasi ludzie nie robią tego, co im mówimy, mimo że powtarzamy kilka razy,
- jak nie popadać w komunikacyjne pułapki i dogadywać się z każdym z zespołu,
- jak reagować, gdy słyszymy od pracownika „nie da się”.
- Jak słuchać, aby usłyszeć wszystko, co ważne i co ma wpływ na realizację celów:
- wymierne korzyści z uważnego słuchania,
- co zrobić, aby wszystko to, co mówimy, było odpowiednio usłyszane i zrozumiane,
- dlaczego słuchamy aż 4 parami uszu.
- Jak dobrą komunikacją zachęcać do większego zaangażowania:
- jak komunikować i zachęcać do realizacji wspólnego celu,
- jak tylko słowami poprawić produktywność,
- jak rozwijać kompetencje u pracownika z ogromnym potencjałem, a niską motywacją.
- Jak zapobiegać konfliktom w zespole i szybko gasić komunikacyjne pożary:
- komunikacyjne przyczyny niedomówień i konfliktów,
- gaszenie pożarów w dobie dynamicznych zmian,
- katastroficzny pośpiech i brak czasu w pracy z zespołem.
- Jak wytłumaczyć trudne biznesowe decyzje i zmiany:
- dlaczego nie lubimy zmian i tak bardzo je krytykujemy,
- jak komunikacyjnie lekko i zwinnie przejść z zespołem przez zmiany,
- jak zapobiegać brakowi realizacji celów przez błędy w komunikacji.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- managerów każdego szczebla, którzy chcą, aby ich zespoły zawsze dowoziły oczekiwane wyniki i nie tracili czasu na ciągłe przypominanie,
- liderów, którym zależy na podnoszeniu kompetencji i rozwoju swoich zespołów,
- osób, które nie lubią konfliktów i pragną je szybko rozwiązywać,
- szefów, którym zależy na dobrej atmosferze.