Jak skutecznie zarządzać sytuacjami konfliktowymi

Obecne czasy wymagają od nas zdecydowanie innego podejścia do trudnych rozmów i wdrażania szybkich zmian. Owe zmiany nigdy nie były tak dynamiczne i jednocześnie nigdy wcześniej nie powodowały aż tak wielu niedomówień na różnych biznesowych płaszczyznach.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Emilia Dubiela

Strateg, trener, mentor, Coach

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

10:00-15:00

Formuła:

Online

690 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • Nauczysz się minimalizować sytuacje konfliktowe.
  • Poznasz sposoby na szybkie uporanie się ze spadkami motywacji.
  • Poznasz metody na skuteczne zarządzanie nieporozumieniami i rozwiązaniami problemów.

O szkoleniu:

Dziś liczy się szybkość podejmowanych decyzji, a jak wiadomo ta szybkość może generować bunt na biznesowym pokładzie organizacji. Umiejętność gaszenia pożarów już nie wystarcza, a wręcz zjada od wewnątrz wiele organizacji,
Jak więc poradzić sobie z narastającą frustracją?
Nie ma lepszego sposoby jak zapobieganie niż leczenie skutków.
Stawiam na prewencję i minimalizowanie sytuacji konfliktowych, a nie sprzątanie po przysłowiowym „rozlanym mleku”.
Ale jeżeli już do tego dojdzie, to powiem Ci, co zrobić, żeby mądrze, szybko i skutecznie rozwiązać nieporozumienia i konflikty.

Program:

  1. Przyczyny i skutki, czyli co zrobić, żeby poprawić realizację wspólnych celów, atmosferę, motywację i osiągnąć managerski spokój.
  2. Bunt na pokładzie, czyli jak nieporozumienia znacząco wpływają na realizację wspólnych celów i co zrobić, żeby szybko je wyeliminować.
  3. Najczęstsze zapalniki konfliktu w codziennej pracy zespołowej. Jak je zdefiniować i szybko wyeliminować.
  4. Konflikt wewnętrzny i zewnętrzny, który z nich bardziej przyczynia się do spadku motywacji i produktywności
  5. Jak zapobiegać sytuacjom konfliktowym w zespole.
  6. 4 kluczowe płaszczyzny pracy z sytuacjami konfliktowymi.
  7. Kto i kiedy ma wpływ na eliminowanie nieporozumień.
  8. Najskuteczniejsze style rozwiązywania konfliktów.
  9. Krytyka a informacja zwrotna w rozwiązywaniu trudnych sytuacji.
  10. Co jest faktem, a co mitem, czyli jak zrozumieć siebie nawzajem i nie zaostrzać atmosfery w pracy
  11. Różne osobowości, charaktery i kompetencje, czyli jak różnice mają się wspierać, a nie eliminować i jak je przekuć na udaną i produktywną współpracę zespołową.
  12. Wdrożenie metody poziomu indywidualnych wartości.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Dla każdego, kto dziś boryka się z przekazywanie trudnych decyzji biznesowych.
  • Dla liderów, którzy mają zróżnicowane osobowościowo zespoły.
  • Dla managerów, którzy chcą poznać skuteczne sposoby na bezbolesne przejście zespołów przez zmiany.