Empatyczne przywództwo

„W przeszłości w pracy liczyły się mięśnie, teraz liczy się umysł, w przyszłości liczyć się będzie serce.” - Minouche Szafik z London School of Economics.
Ta przyszłość opisywana przez Minouche już nadeszła. Z badań Catalyst wynika, że zespoły, którymi kierują empatyczni liderzy i liderki są bardziej innowacyjne i produktywne. To empatia wpływa na zaangażowanie pracowników i zmniejsza rotację. To właśnie empatia pozwala na dostarczenie odpowiedniego wsparcia, zwłaszcza kiedy mamy do czynienia z coraz słabszym zdrowiem psychicznym i spadkiem zaangażowania pracowników.
I o tym jest to szkolenie - jak być empatycznym liderem i jak dzięki temu zwiększać zaangażowanie zespołu.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • Zrozumiesz, dlaczego empatyczne przywództwo jest tak ważne w realizacji wyzwań, które stoją przed dzisiejszymi liderami.
  • Poznasz czym jest świadome przywództwo i co możesz zrobić, żeby stać się skutecznym, empatycznym liderem.
  • Nauczysz się jak wspierać pracowników, jak z nimi rozmawiać i jak skutecznie identyfikować ich potrzeby.
  • Poznasz historie moich klientów, którzy zmienili swój sposób zarządzania i efekty biznesowe, jakie dzięki temu osiągnęli.

O szkoleniu:

Jeśli chcemy skutecznie budować zaangażowanie, zmniejszać rotację, to potrzebujemy miękkich kompetencji i empatycznego przywództwa. Coraz słabsza kondycja psychiczna, a co za tym idzie większa wrażliwość pracowników stała się dla managerów nie lada wyzwaniem. W wielu przypadkach nie wiedzą, co zrobić, jak zareagować, nie udzielają też pracownikom szczerego konstruktywnego feedbacku, bo boją się reakcji drugiej strony. Przez lata stosowane metody zarządzania zespołem nagle stają się nieaktualne. Bo dzisiaj pracownicy przede wszystkim oczekują wsparcia, empatii i autentyczności. A to wymaga głębokiej zmiany wewnętrznej liderek i liderów, a także metod i nawyków, które do tej pory działały. A w tym wszystkim wyzwaniem jest również znalezienie równowagi pomiędzy realizacją celów firmy a empatycznym wspieraniem pracowników.

Program:

  1. Czym jest empatyczne przywództwo i dlaczego jest ważne w realizacji aktualnych wyzwań związanych z prowadzeniem zespołów.
  2. Jak budować świadomość i autorytet empatycznego lidera i liderki.
  3. Jak skutecznie budować zaufanie i empatycznie prowadzić rozmowy z pracownikami.
  4. Jak rozwijać potencjał zespołu i budować zaangażowanie.
  5. Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i jak zadbać o siebie i swój dobrostan jako lidera.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Dla managerek i managerów, którzy potrzebują inspiracji i motywacji.
  • Dla liderek i liderów, którzy czują, że potrzebują więcej umiejętności i skuteczności w zarządzaniu ludźmi.
  • Dla managerek i managerów, które chcą skutecznie rozwinąć umiejętności miękkie niezbędne w zarządzaniu zespołem.
  • Dla tych, którzy chcą stać się bardziej świadomymi i empatycznymi liderkami i liderami.