
Jak udzielać informacji zwrotnej? Krótki przegląd skutecznych technik
Informacja zwrotna (feedback) to jedno z podstawowych pojęć w słowniku managera. Przekazywanie informacji dotyczącej oceny pracy,…
Czytaj więcejMasz wolną chwilę? Chcesz ją poświęcić na rozwój zawodowy i osobisty? Jeśli tak, korzystaj regularnie z naszego centrum wiedzy! Znajdziesz tu ciekawe artykuły z tematyki zarządzania ludźmi, nagrania ze szkoleń i Live Meetingów oraz wiele innych eksperckich materiałów merytorycznych. To wszystko za darmo i bez żadnych ograniczeń, więc sięgaj po wiedzę, kiedy tylko masz ochotę.
Informacja zwrotna (feedback) to jedno z podstawowych pojęć w słowniku managera. Przekazywanie informacji dotyczącej oceny pracy,…
Czytaj więcejSatysfakcja z pracy odnosi się do poczucia zadowolenia, spełnienia, jakie pracownik doświadcza w związku ze swoją…
Czytaj więcejDroga do równowagi między kobiecym a męskim światem biznesu nie jest łatwa, ale jest niezwykle ważna.…
Czytaj więcejOkres próbny to czas, w którym nowy pracownik musi udowodnić swoją wartość przed ostatecznym, stałym zatrudnieniem.…
Czytaj więcejDynamika zmian, jakiej doświadczają przedsiębiorstwa od początku obecnego stulecia, zmusza je do redefiniowania dotychczasowych strategii i…
Czytaj więcejInteligencja emocjonalna, umiejętność budowania różnorodnego zespołu, elastyczność, rola mentora i doradcy to tylko kilka aspektów, które…
Czytaj więcejDla każdego definicja zaufania może być inna. Czegoś innego będziemy oczekiwać w życiu prywatnym niż zawodowym.…
Czytaj więcejJednym z trudniejszych momentów pracy nad cyklem „Dekalog Managera” był wybór zagadnień, które są najważniejsze, aby…
Czytaj więcejObecnie doświadczamy okresu, w którym następuje sporo zmian, zawirowań na rynku pracy, spowolnienia biznesów, grupowych zwolnień…
Czytaj więcej