Emocje a biznesowy savoir vivre
„Nie bądź tak emocjonalny!”, „Twoja emocjonalna reakcja była nieadekwatna do sytuacji”, „Wszystkie emocje były widoczne na…
Czytaj więcejMasz wolną chwilę? Chcesz ją poświęcić na rozwój zawodowy i osobisty? Jeśli tak, korzystaj regularnie z naszego centrum wiedzy! Znajdziesz tu ciekawe artykuły z tematyki zarządzania ludźmi, nagrania ze szkoleń i Live Meetingów, oraz wiele innych eksperckich materiałów merytorycznych. To wszystko za darmo i bez żadnych ograniczeń, więc sięgaj po wiedzę, kiedy tylko masz ochotę.
„Nie bądź tak emocjonalny!”, „Twoja emocjonalna reakcja była nieadekwatna do sytuacji”, „Wszystkie emocje były widoczne na…
Czytaj więcejKilkanaście lat temu stanęłam przed nie lada zawodowym wyzwaniem – objęłam stanowisko dyrektora placówki bankowej. Było…
Czytaj więcejMiałam okazję spotkać się niedawno z grupą managerów z branży IT. Rozmowa dotyczyła wyzwań, z jakimi…
Czytaj więcejPodobno żyjemy w erze upadku autorytetów. Rzeczywiście, patrząc na zmiany zachodzące we współczesnym świecie, takie jak…
Czytaj więcejJeżeli zapytamy nasze mamy i babcie, z czym kojarzy im się firmowy podarunek, z pewnością od…
Czytaj więcejPolikryzys, to słowo, który coraz częściej słychać w przestrzeni publicznej. Opisuje ono zjawisko jednoczesnego występowania wielu…
Czytaj więcejTeoria ról zespołowych, opracowana przez brytyjskiego psychologa dr Mereditha Belbina, koncentruje się na różnorodności funkcji i…
Czytaj więcejCo najmniej od kilkunastu lat w przestrzeni publicznej dominuje hasło „rynek pracownika”, wskazujące na trudności firm…
Czytaj więcejSłyszeliście o regule 7-38-55, znanej również jako model Mehrabiana? W skrócie mówi ona o tym, że…
Czytaj więcej