Anna Jarosławska
Doradza firmom w budowaniu efektywnego biznesu. Specjalizuje się w zarządzaniu sprzedażą i obsługą Klienta. Uwielbia optymalizować procesy, a certyfikacje coachingową ICF wykorzystuje we wspieraniu C-Level w lepszym zarządzaniu. Uwielbia łączyć wiedzę o ludziach z twardymi wskaźnikami biznesowymi. Poza pracą jest szczęśliwą mamą, a wolny czas spędza praktykując mindfulness.
:quality(80):no_upscale()/trenerzy/anna_jaroslawska.png)
Moje szkolenia (6)
:quality(80):no_upscale()/szkolenia_width-820px/jak_zbudowac_proces_rekrutacji.jpg)
Rekrutacja krok po kroku
Jak zbudować dobry proces rekrutacji i nie popełnić błędów w zatrudnieniu
:quality(80):no_upscale()/trenerzy/anna_jaroslawska.png)
Anna Jarosławska
Interim Manager, konsultant biznesowy
:quality(80):no_upscale()/szkolenia_width-820px/jak_skutecznie_prowadzic_firme.jpg)
Nowość
Szkolenie 2-dniowe
Jak skutecznie prowadzić firmę w 2025 roku? (Szkolenie 2-dniowe)
9 najważniejszych metod, które musisz znać, kiedy prowadzisz firmę
:quality(80):no_upscale()/trenerzy/anna_jaroslawska.png)
Anna Jarosławska
Interim Manager, konsultant biznesowy
:quality(80):no_upscale()/Onboarding_czyli_co_zrobic.jpg)
Onboarding
czyli co zrobić, aby efektywnie wdrożyć nowego pracownika
:quality(80):no_upscale()/trenerzy/anna_jaroslawska.png)
Anna Jarosławska
Interim Manager, konsultant biznesowy
:quality(80):no_upscale()/szkolenia_width-820px/zarzadzanie_roznorodnoscia_w_zespole.jpg)
Jak zarządzać różnorodnością, budować zintegrowane zespoły jedocześnie tworząc przyjazne środowisko pracy
Czyli czym jest Diversity & Inclusion
:quality(80):no_upscale()/trenerzy/anna_jaroslawska.png)
Anna Jarosławska
Interim Manager, konsultant biznesowy
:quality(80):no_upscale()/szkolenia_width-820px/ocena-kompetencji-rekrutacja.jpg)
Ocena kompetencji i postaw kandydata w procesie rekrutacji
Tworzenie Assessment Center jako kluczowe narzędzie selekcji talentów
:quality(80):no_upscale()/trenerzy/anna_jaroslawska.png)
Anna Jarosławska
Interim Manager, konsultant biznesowy
:quality(80):no_upscale()/szkolenia_width-820px/satysfakcja_klienta.jpg)
Customer Success w organizacjach - jak tworzyć procesy i mierzyć zadowolenie klienta
Jak zarządzać procesem zadowolenia klienta tak, aby przynosił firmie zyski i ułatwiał pozyskiwanie kolejnych klientów
:quality(80):no_upscale()/trenerzy/anna_jaroslawska.png)
Anna Jarosławska
Interim Manager, konsultant biznesowy