Pierwsze kroki managera: narzędzia coachingowe w kierowaniu zespołem
Szkolenie archiwalne
Brak dostępnych terminów
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Czy wiesz, że...
To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.
Szczegóły znajdziesz TUTAJ
nie ma teraz dostępnych terminów.
O szkoleniu:
Szkolenie dedykowane jest osobom rozpoczynającym swoją karierę na kierowniczym stanowisku. Omówione zostaną narzędzia, które warto wprowadzić już podczas pierwszych chwil bycia managerem.
Jak nie „matkować“ pracownikom? Jak to zrobić, aby ich rozwijać, w taki sposób, by sami tego chcieli? Skąd wiedzieć, że to ten moment, gdy prawnik jest gotowy na narzędzia coachinowe?
Korzyści płynące ze szkolenia:
- Zwiększenie efektywności i skuteczności kierowania oraz świadomości pracy z ludźmi.
- Nabycie umiejętności efektywnej komunikacji i współpracy opierającej się na partnerskich relacjach.
- Wsparcie działalności biznesowej poprzez lepsze wykorzystanie potencjału i doświadczenia pracowników.
- Pozyskanie umiejętności stosowania narzędzi coachingowych poprawiających efektywność zespołów.
- Zwiększenie świadomości pracowników o ich wpływie na rezultaty podejmowanych działań.
- Podniesienie poziomu zaangażowania, komunikacji i relacyjności w zespole.
Program:
- Narzędzia wykorzystywane w rozmowie coachingowej wspierającej kierowanie:
- informacja zwrotna,
- sztuka zadawania pytań,
- aktywne słuchanie coachingowe,
- wyznaczanie celów metodą SMART.
- Modele rozmów coachingowych:
- GROW jako podstawowy model rozmowy stosowanej w coachingu,
- rozmowa wg logicznych poziomów Dilts’a,
- GOLD model wspierający bieżącą realizację zadań.
- Efektywność rozmowy coachingowej:
- model Blanchard’a,
- stosowanie rozmowy coachingowej na różnych etapach rozwoju pracownika.
- Typy rozmów coachingowych:
- rozmowa wspierająca,
- rozmowa rozwojowa,
- rozmowa monitorująca.
- Narzędzia wspomagające wdrożenie:
- karty pracy menedżera wspierające prowadzenie rozmów coachingowych.
