Sytuacje konfliktowe w pracy managera
Jak odczarować określenia: konflikt, spór, różnica zdań, po to, aby nie wywoływały one zbędnych emocji? Czy da się dostrzec w sytuacji trudnej okazję do usprawnienia współpracy między pracownikami? Jakie są metody radzenia sobie z nieporozumieniami w zespole?
Na Live Meetingu „Sytuacje konfliktowe w pracy managera” pokazaliśmy, jak postępuje dynamika konfliktu. Podzieliliśmy się również kilkoma sugestiami w zakresie tego, co można zrobić w swoim zespole, by zminimalizować obawę przed konfliktem. Razem szukaliśmy przyczyn nieporozumień i najlepszych kierunków działań w spornych sytuacjach. Przedstawiliśmy rozwiązania zgodne z modelem koła konfliktów Christophera W. Moore’a.
Jeśli jesteś managerem, a Twoją zawodową codzienność cechuje duża dynamika, ciągłe zmiany i stale pojawiające się mniejsze lub większe konflikty, powodujące szukanie winnych i dopatrywanie się złych intencji oraz unikanie odpowiedzialności – zapraszamy do obejrzenia nagrania z Live Meetingu!
Na spotkaniu omówiliśmy, jak być wsparciem dla innych w chwilach konfliktu, zadbać o komfort pracy – zarówno swój jak i całego zespołu, a także jak najlepiej radzić sobie z sytuacjami trudnymi. Nie zabrakło też praktycznych przykładów z życia biznesu.