Zarządzanie konfliktem i złością – praktyczne narzędzia dla Lidera

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Andrzej Domagała

Trener zarządzania, moderator grupowy

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-14:00

Formuła:

Online

690 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Co zyskasz?

  • Lepiej zrozumiesz emocje własne i współpracowników.
  • Poznasz metody wpływania i zarządzania trudnymi sytuacjami w pracy.
  • Rozwiniesz umiejętność prowadzenia trudnych, np. tzw. „wybuchowych” rozmów.

O szkoleniu:

W dzisiejszym dynamicznym środowisku pracy, konflikty i związane z nimi emocje są nieuniknione – to naturalna część relacji międzyludzkich. To nie złość jest zła, to sposób jej wyrażania może Ci zaszkodzić.

Jeśli zdarza Ci się:

  • unikać trudnych rozmów w obawie przed konfliktem,
  • tracić panowanie nad emocjami w stresujących sytuacjach i czasem odczuwać z tego powodu wstyd,
  • czuć frustrację z powodu braku porozumienia w zespole,

to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Nasze interaktywne warsztaty pozwolą Ci poznać i przećwiczyć praktyczne narzędzia pozwalające na lepsze poznanie oraz zrozumienie reakcji własnych i współpracowników w sytuacjach trudnych a także pokażą Ci jak efektywniej prowadzić rozmowy potencjalnie „wybuchowe”.

Program:

  1. Rodzaje konfliktów i ich źródła w pracy:
    • Fazy konfliktu i możliwy wpływ na sytuację.
    • Detektory konfliktu.
    • Szacowanie nasilenia konfliktu w zespole.
  2. Diagnoza sytuacji konfliktowych – style reagowania:
    • Unikanie, dostosowanie, współpraca, kompromis, rywalizacja – kiedy je stosować?
    • Jak dostosować swój osobisty styl, aby zwiększyć szanse na rozwiązanie konfliktu z zachowaniem swoich celów.
  3. Prowadzenie odważnych rozmów z wykorzystaniem narzędzia NVC:
    • Analiza relacji, sytuacji potencjalnie wybuchowych.
    • Praktyczne wykorzystanie modelu komunikacji NVC w prowadzeniu tzw. trudnych rozmów.
  4. Rola złości w komunikacji i konflikcie:
    • Fizjologiczne, psychologiczne i społeczne aspekty złości.
    • Indywidualny audyt dotyczący złości.
  5. Rodzaje złości i jak ją rozpoznać:
    • Złość zimna i gorąca (Anger-in i Anger-out).
    • Autodiagnoza wyzwalaczy złości – moje osobiste „gorące guziki”.
  6. Budowanie odporności emocjonalnej – jak zmniejszyć podatność na wybuchy złości:
    • 5 technik oswajania złości.
    • Asertywny gniew.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Managerów, Liderów, Projekt Managerów, przedsiębiorców.
  • Pracowników HR i HR Biznes Partnerów.
  • Przyszłym managerów.
  • Wszystkich, którym zależy na zgłębieniu emocji złości.