Zarządzanie konfliktem i złością – praktyczne narzędzia dla Lidera
Dostępne terminy:
Czas Trwania:
09:00-14:00
Formuła:
Online
690 zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Co zyskasz?
- Lepiej zrozumiesz emocje własne i współpracowników.
- Poznasz metody wpływania i zarządzania trudnymi sytuacjami w pracy.
- Rozwiniesz umiejętność prowadzenia trudnych, np. tzw. „wybuchowych” rozmów.
O szkoleniu:
W dzisiejszym dynamicznym środowisku pracy, konflikty i związane z nimi emocje są nieuniknione – to naturalna część relacji międzyludzkich. To nie złość jest zła, to sposób jej wyrażania może Ci zaszkodzić.
Jeśli zdarza Ci się:
- unikać trudnych rozmów w obawie przed konfliktem,
- tracić panowanie nad emocjami w stresujących sytuacjach i czasem odczuwać z tego powodu wstyd,
- czuć frustrację z powodu braku porozumienia w zespole,
to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.
Nasze interaktywne warsztaty pozwolą Ci poznać i przećwiczyć praktyczne narzędzia pozwalające na lepsze poznanie oraz zrozumienie reakcji własnych i współpracowników w sytuacjach trudnych a także pokażą Ci jak efektywniej prowadzić rozmowy potencjalnie „wybuchowe”.
Program:
- Rodzaje konfliktów i ich źródła w pracy:
- Fazy konfliktu i możliwy wpływ na sytuację.
- Detektory konfliktu.
- Szacowanie nasilenia konfliktu w zespole.
- Diagnoza sytuacji konfliktowych – style reagowania:
- Unikanie, dostosowanie, współpraca, kompromis, rywalizacja – kiedy je stosować?
- Jak dostosować swój osobisty styl, aby zwiększyć szanse na rozwiązanie konfliktu z zachowaniem swoich celów.
- Prowadzenie odważnych rozmów z wykorzystaniem narzędzia NVC:
- Analiza relacji, sytuacji potencjalnie wybuchowych.
- Praktyczne wykorzystanie modelu komunikacji NVC w prowadzeniu tzw. trudnych rozmów.
- Rola złości w komunikacji i konflikcie:
- Fizjologiczne, psychologiczne i społeczne aspekty złości.
- Indywidualny audyt dotyczący złości.
- Rodzaje złości i jak ją rozpoznać:
- Złość zimna i gorąca (Anger-in i Anger-out).
- Autodiagnoza wyzwalaczy złości – moje osobiste „gorące guziki”.
- Budowanie odporności emocjonalnej – jak zmniejszyć podatność na wybuchy złości:
- 5 technik oswajania złości.
- Asertywny gniew.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Managerów, Liderów, Projekt Managerów, przedsiębiorców.
- Pracowników HR i HR Biznes Partnerów.
- Przyszłym managerów.
- Wszystkich, którym zależy na zgłębieniu emocji złości.