Trudne Sytuacje Szefa - odcinek 1

Warsztat będzie dotyczył trudnych sytuacji z jakimi może spotkać się szef podczas swojej kariery zawodowej. Będę nauczał umiejętności karania, a także nagradzania i doceniania pracowników. Opowiem też o 1-szym spotkaniu szefa z pracownikami i dlaczego jest to takie ważne. Przedstawię narzędzia, które w wymienionych sytuacjach wspierają szefa w zarządzaniu zespołem, budują z załogą pozytywne relacje i pomagają mu w utrzymaniu motywacji i zaangażowania pracowników na dobrym poziomie. Każdy z uczestników będzie miał możliwość bezpiecznego przećwiczenia nowo nabytych umiejętności.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Jacek Pawlak

Trener, Coach, mentor, certyfikowany Interim Manager

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-15:00

Formuła:

Online

690zł netto +23% VAT

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

Dowiesz się jak doceniać pracowników bez kosztownych inwestycji.
Zrozumiesz, dlaczego ważne jest by Twój zespół wiedział na jakich zasadach współpracujecie.
Zaczniesz świadomie stosować karę, aby jej efektem była świadoma poprawa zachowania pracownika.
Poznasz najczęstsze błędy w stosowaniu kary dla pracownika.
Będziesz potrafić skomponować swoje 1-sze wystąpienie przed pracownikami, poznać sposoby poprowadzenia spotkania i ochrony przed błędami.
Umocnisz swój autorytet w zespole.

O szkoleniu:

Powszechnie uważa się, że bycie szefem to czysta przyjemność, bo ma się prestiż i wszyscy go słuchają, a on tylko siedzi za biurkiem i rozkazuje. Okazuje się, że jest to dla każdego jedno z największych wyzwań zawodowych.

Podczas szkolenia odpowiemy sobie na pytania:

  • Jak pozafinansowo docenić pracownika?
  • Na co uważać podczas nagradzania, aby ”nie wylać dziecka z kąpielą”?
  • Dlaczego boimy się nagradzać?
  • Po co doceniać i nagradzać?
  • Jak przygotować się do 1-szego spotkania z załogą?
  • Co powiedzieć, jak długo mówić, jaką formę prezentacji przyjąć?
  • Po co w ogóle robić takie spotkanie?
  • Kiedy i jak karać pracownika?
  • Na co uważać podczas rozmowy o karze?
  • Co robić a czego nie robić podczas komunikowania kary?
  • Co robić, aby nie karać pracownika?

Program:

  1. Pułapki przy karaniu pracownika
    • Nie prowokuj dyskusji.
    • Koncentruj się na faktach.
    • Nie obniżaj wartości pracownika.
    • Bądź konsekwentny.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Managera rozpoczynającego współpracę z zespołem.
  • Lidera, który chce umiejętnie doceniać swoich współpracowników.
  • Managera, któremu zależy na świadomym rozwoju swojego zespołu.
  • Lidera, który chce skutecznie motywować zespół jak i poszczególnych pracowników.
  • Wszystkich osób, które kierują zespołem i chcą poprawić swoje umiejętności zarządcze.