Skuteczne wywieranie wpływu w codziennej pracy managera
Pokażemy Ci jak wzmocnić swój „fundament” wywierania wpływu, którym jest zaufanie. Porozmawiamy jak świadomie rozwijać zaufanie wśród pracowników. Jakie reguły i sposoby wywierania wpływu pozwalają na realizowanie założonych rezultatów przez zespół, bez ryzyka utraty jego zaufania.
Dostępne terminy:
Czas Trwania:
09:00-13:00
Formuła:
Online
690 zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Co zyskasz?
- Rozwiniesz swoją argumentację w oparciu o poznane narzędzia wywierania wpływu.
- Zwiększysz swój wpływ na wykonywane zadania i realizowane projekty, Twoje i zespołu.
- Będziesz czuł większą satysfakcję z pracy.
- Zyskasz większą kontrolę nad przebiegiem spotkań indywidualnych i zespołowych.
O szkoleniu:
Realizowana podczas warsztatu gra symulacyjna pokaże Ci ścisłą zależność pomiędzy kapitałem zaufania a efektywnością wywieranego wpływu. Ćwiczenia i dyskusje umożliwią Ci wzmocnienie indywidualnego warsztatu wywierania wpływu, zarówno w codziennym życiu zawodowym, w kontaktach z pracownikami i przełożonymi, jak również prywatnym. Poznasz i nauczysz się wykorzystywać narzędzia wywierania wpływu i prowadzenia negocjacji społecznych.
Program:
- Psychologiczne podłoże wywierania wpływu.
- Gra symulacyjna prezentująca ścisłą zależność pomiędzy kapitałem zaufania a efektywnością wywieranego wpływu.
- Manipulacja vs. wywieranie wpływu.
- Reguły Społecznego wywierania wpływu – propozycje zastosowań.
- Językowe mechanizmy wzmacniające wpływ społeczny.
- Pobudzanie zaangażowania współpracowników podczas rozmów indywidualnych i zespołowych.
- Nawiązywanie współpracy ze współpracownikami z „trudnym” nastawieniem, metody przełamywania oporu przy wykorzystaniu metod m.in. W.Ury’ego, języka NVC, wybranych metod rozwiązywania konfliktów interpersonalnych.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Menagerów i Liderów, którzy chcą zwiększyć odpowiedzialność swoich współpracowników.
- Zarządzających, którym zależy na delegowaniu zwiększającym poczucie kontroli nad przekazywanym i przejmowanym zadaniem.
- Kierowników, którzy chcą poszerzyć zakres swojego wpływu również w sytuacjach sprzecznych priorytetów.