Skuteczne wywieranie wpływu w codziennej pracy managera

Pokażemy Ci jak wzmocnić swój „fundament” wywierania wpływu, którym jest zaufanie. Porozmawiamy jak świadomie rozwijać zaufanie wśród pracowników. Jakie reguły i sposoby wywierania wpływu pozwalają na realizowanie założonych rezultatów przez zespół, bez ryzyka utraty jego zaufania.

certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Andrzej Domagała

Trener zarządzania, moderator grupowy

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-13:00

Formuła:

Online

690 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.
Zapisz się

Co zyskasz?

  • Rozwiniesz swoją argumentację w oparciu o poznane narzędzia wywierania wpływu.
  • Zwiększysz swój wpływ na wykonywane zadania i realizowane projekty, Twoje i zespołu.
  • Będziesz czuł większą satysfakcję z pracy.
  • Zyskasz większą kontrolę nad przebiegiem spotkań indywidualnych i zespołowych.

O szkoleniu:

Realizowana podczas warsztatu gra symulacyjna pokaże Ci ścisłą zależność pomiędzy kapitałem zaufania a efektywnością wywieranego wpływu. Ćwiczenia i dyskusje umożliwią Ci wzmocnienie indywidualnego warsztatu wywierania wpływu, zarówno w codziennym życiu zawodowym, w kontaktach z pracownikami i przełożonymi, jak również prywatnym. Poznasz i nauczysz się wykorzystywać narzędzia wywierania wpływu i prowadzenia negocjacji społecznych.

Program:

  1. Psychologiczne podłoże wywierania wpływu.
  2. Gra symulacyjna prezentująca ścisłą zależność pomiędzy kapitałem zaufania a efektywnością wywieranego wpływu.
  3. Manipulacja vs. wywieranie wpływu.
  4. Reguły Społecznego wywierania wpływu – propozycje zastosowań.
  5. Językowe mechanizmy wzmacniające wpływ społeczny.
  6. Pobudzanie zaangażowania współpracowników podczas rozmów indywidualnych i zespołowych.
  7. Nawiązywanie współpracy ze współpracownikami z „trudnym” nastawieniem, metody przełamywania oporu przy wykorzystaniu metod m.in. W.Ury’ego, języka NVC, wybranych metod rozwiązywania konfliktów interpersonalnych.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Menagerów i Liderów, którzy chcą zwiększyć odpowiedzialność swoich współpracowników.
  • Zarządzających, którym zależy na delegowaniu zwiększającym poczucie kontroli nad przekazywanym i przejmowanym zadaniem.
  • Kierowników, którzy chcą poszerzyć zakres swojego wpływu również w sytuacjach sprzecznych priorytetów.