Skuteczna komunikacja
Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, w którym w sposób praktyczny (ćwiczenia, dyskusje, refleksje, wiedza) dowiesz się, jak skutecznie komunikować się z zespołem, że trzeba mieć świadomość, czego potrzebuje druga osoba, wiedzieć z jaką postawą warto wejść w proces komunikacji, jakich błędów się wystrzegać i co robić, gdy pojawiają się problemy.
Co zyskasz?
- dowiesz się, co jest ważne, aby komunikacja była skuteczna,
- poznasz preferencje komunikacyjne różnych pokoleń,
- dowiesz się, jakie błędy i bariery występują w komunikacji i będziesz umieć sobie z nimi radzić,
- poznasz kluczowe czynniki skuteczności przekazu,
- dowiesz się, na czym polega dwukierunkowość komunikacji,
- poznasz filary postawy komunikacyjnej.
O szkoleniu:
Każda kompetencja managerska opiera się na umiejętności komunikowania się. Beż niej trudno mówić o sprawnym zarządzaniu ludźmi, budowaniu ich motywacji, efektywnym delegowaniu, udzielaniu informacji zwrotnej.
Często też to właśnie komunikacja w firmach nie działa w pełni i powoduje szereg problemów. Dlatego tak ważne jest, żeby wiedzieć na czym faktycznie polega komunikacja, między kim i w jaki sposób proces komunikacji powinien się odbywać.
Na szkoleniu zrozumiesz, co wpływa na skuteczność przekazu oraz dowiesz się, co jest najbardziej istotne w procesie komunikacji. Wszystko po to, aby móc bardziej efektywnie zarządzać zespołem.
Program:
- Sposoby komunikacji z różnymi pokoleniami pracowników.
- Błędy i bariery komunikacyjne i jak sobie z nimi radzić.
- Zasady skuteczności komunikacji.
- Techniki komunikacyjne.
- Postawa komunikacyjna.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Managerowie, dyrektorzy, kierownicy.
- Liderzy, koordynatorzy.
- Project managerowie.
- Osoby przed awansem na stanowisko managerskie.
- HR Biznes Partnerzy.