Skuteczna komunikacja

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, w którym w sposób praktyczny (ćwiczenia, dyskusje, refleksje, wiedza) dowiesz się, jak skutecznie komunikować się z zespołem, że trzeba mieć świadomość, czego potrzebuje druga osoba, wiedzieć z jaką postawą warto wejść w proces komunikacji, jakich błędów się wystrzegać i co robić, gdy pojawiają się problemy.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Czas Trwania:

09:00-13:00

Formuła:

Online

690zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • dowiesz się, co jest ważne, aby komunikacja była skuteczna,
  • poznasz preferencje komunikacyjne różnych pokoleń,
  • dowiesz się, jakie błędy i bariery występują w komunikacji i będziesz umieć sobie z nimi radzić,
  • poznasz kluczowe czynniki skuteczności przekazu,
  • dowiesz się, na czym polega dwukierunkowość komunikacji,
  • poznasz filary postawy komunikacyjnej.

O szkoleniu:

Każda kompetencja managerska opiera się na umiejętności komunikowania się. Beż niej trudno mówić o sprawnym zarządzaniu ludźmi, budowaniu ich motywacji, efektywnym delegowaniu, udzielaniu informacji zwrotnej.

Często też to właśnie komunikacja w firmach nie działa w pełni i powoduje szereg problemów. Dlatego tak ważne jest, żeby wiedzieć na czym faktycznie polega komunikacja, między kim i w jaki sposób proces komunikacji powinien się odbywać.

Na szkoleniu zrozumiesz, co wpływa na skuteczność przekazu oraz dowiesz się, co jest najbardziej istotne w procesie komunikacji. Wszystko po to, aby móc bardziej efektywnie zarządzać zespołem.

Program:

  1. Sposoby komunikacji z różnymi pokoleniami pracowników.
  2. Błędy i bariery komunikacyjne i jak sobie z nimi radzić.
  3. Zasady skuteczności komunikacji.
  4. Techniki komunikacyjne.
  5. Postawa komunikacyjna.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Managerowie, dyrektorzy, kierownicy.
  • Liderzy, koordynatorzy.
  • Project managerowie.
  • Osoby przed awansem na stanowisko managerskie.
  • HR Biznes Partnerzy.