Pierwsze kroki managera: ocena pracownika

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Czas Trwania:

23:38-23:38

Formuła:

Online

690zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

O szkoleniu:

Szkolenie dedykowane osobom rozpoczynającym swoją karierę na kierowniczym stanowisku. Po co robić ocenę roczną? Co mogę dzięki niej uzyskać jako manager?
Korzyści płynące ze szkolenia:

  • Przygotowanie się do przeprowadzenia rozmowy oceniającej w oparciu o dostępne narzędzie.
  • Stworzenie odpowiedniej atmosfery służącej otwartej komunikacji.
  • Nawiązanie z pracownikiem właściwej relacji.
  • Otwarte wysłuchanie obiekcji i obaw pracownika dotyczących jego pracy.
  • Asertywne formułowanie otwartych komunikatów dotyczących oceny pracy pracownika.
  • Odwoływanie się do konkretnych zdarzeń będących podstawą ocen.
  • Radzenie sobie z trudnymi pracownikami (z ich emocjami, zdecydowanym sprzeciwem, brakiem otwartości).

Program:

  1. Główne zasady systemu ocen pracowniczych - omówienie/przypomnienie procedur wewnętrznych funkcjonujących w firmie.
  2. Praca na arkuszach ocen funkcjonujących w firmie - stanowiska pracownicze i menedżerskie.
  3. Wyznaczanie celów - rodzaje (zadaniowe, rozwojowe), kryteria oceny, wagi.
  4. Ocena kompetencji - klasyfikacja kompetencji na różnych stanowiskach, skala oceny.
  5. Zasady i struktura prowadzenia rozmowy oceniającej.
  6. Przygotowanie do rozmowy przez pracownika i oceniającego.
  7. Przypomnienie zasad aktywnego słuchania, komunikacja werbalna i niewerbalna.
  8. Udzielanie informacji zwrotnej pozytywnej i korygującej.
  9. Ustalanie planów rozwojowych krótko i długoterminowych z pracownikiem.
  10. Błędy popełniane w systemie ocen i jak ich unikać.
  11. Trudne sytuacje z pracownikiem w trakcie rozmowy i jak sobie z tym poradzić.