Narzędzia Coachingowe w pracy managera

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, w którym w sposób praktyczny (ćwiczenia, dyskusje, refleksje, wiedza) dowiesz się, jak wykorzystać elementy coachingu w Twojej pracy. W jaki sposób pracować z pytaniami oraz wyznaczać cele, aby były zrealizowane.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Czas Trwania:

09:00-14:00

Formuła:

Online

690zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • Zbudujesz efektywny zespół zorientowany na cele.
  • Rozwiniesz kompetencje managerskie.
  • Zwiększysz efektywność własną oraz pracowników.
  • Zbudujesz postawy zaangażowania i odpowiedzialności wśród pracowników.
  • Zaczniesz stosować coaching jako narzędzie w zarządzaniu rozwojem kompetencji pracowników oraz w zarządzaniu efektywnością pracowników.
  • Zaczniesz czerpać korzyści jakie może przynieść stosowanie coachingu dla przełożonego, pracowników i firmy.

O szkoleniu:

Umiejętność prowadzenia rozmów coachingowych jest cenną kompetencją managerów. Sposób słuchania i prowadzenia rozmowy typowy dla coachingu szybko rozprzestrzenia się w organizacji otwartej na tę formę wsparcia pracowników.

Po szkoleniu będziesz potrafił:

  • Wdrożyć w swojej pracy elementy coachingu.
  • Zastosować w rozmowie z pracownikiem słuchanie na głębokim poziomie.
  • Zadawać pytania, które wzmocnią w pracownikach poczucie odpowiedzialności za wyniki.
  • Wykorzystać niektóre narzędzia stosowane w coachingu dla zwiększenia efektywności w miejscu pracy.
  • Wspierać pracowników w samodzielnym określaniu i osiąganiu celów oraz poszukiwaniu głębszego sensu w wykonywanej pracy.

Program:

  1. Wprowadzenie do rozwoju pracowników:
    • Czym są modele kompetencyjne i jak ich używać w projektowaniu rozwoju pracownika?
    • Ścieżki rozwoju pracownika: rozwój pionowy, rozwój poziomy, rozwój w obrębie zajmowanego stanowiska.
  2. Rozwój pracowników - jak dobrać odpowiednią metodę:
    • Jak dobrać metodę rozwojową do celu rozwojowego?
    • Coaching jako narzędzie rozwojowe.
  3. Coaching - czym jest i kiedy go stosować?
    • Czym jest coaching?
    • Coach - trener - mentor: dobór roli do sytuacji.
  4. Manager coachem - niezbędne kompetencje. Kompetencje managera-coacha.
  5. Narzędzia coachingowe w pracy managera
    • struktury rozmów coachingowych,
    • narzędzia do pracy z celami,
    • narzędzia do wzbudzania motywacji, narzędzia wydobywania zasobów.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Managera, który chce efektywnie zarządzać zespołem.
  • Lidera, który potrafi wyznaczać cele.
  • Przywódcy, świadomego, że nad motywacją trzeba pracować.
  • HR Biznes Partnera wspierającego pracę managerów.
  • Osoby przygotowującej się do roli managera.