Narzędzia Coachingowe w pracy managera
Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, w którym w sposób praktyczny (ćwiczenia, dyskusje, refleksje, wiedza) dowiesz się, jak wykorzystać elementy coachingu w Twojej pracy. W jaki sposób pracować z pytaniami oraz wyznaczać cele, aby były zrealizowane.
Obecnie brak dostępnych terminów
Czas Trwania:
09:00-14:00
Formuła:
Online
690zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Co zyskasz?
- Zbudujesz efektywny zespół zorientowany na cele.
- Rozwiniesz kompetencje managerskie.
- Zwiększysz efektywność własną oraz pracowników.
- Zbudujesz postawy zaangażowania i odpowiedzialności wśród pracowników.
- Zaczniesz stosować coaching jako narzędzie w zarządzaniu rozwojem kompetencji pracowników oraz w zarządzaniu efektywnością pracowników.
- Zaczniesz czerpać korzyści jakie może przynieść stosowanie coachingu dla przełożonego, pracowników i firmy.
O szkoleniu:
Umiejętność prowadzenia rozmów coachingowych jest cenną kompetencją managerów. Sposób słuchania i prowadzenia rozmowy typowy dla coachingu szybko rozprzestrzenia się w organizacji otwartej na tę formę wsparcia pracowników.
Po szkoleniu będziesz potrafił:
- Wdrożyć w swojej pracy elementy coachingu.
- Zastosować w rozmowie z pracownikiem słuchanie na głębokim poziomie.
- Zadawać pytania, które wzmocnią w pracownikach poczucie odpowiedzialności za wyniki.
- Wykorzystać niektóre narzędzia stosowane w coachingu dla zwiększenia efektywności w miejscu pracy.
- Wspierać pracowników w samodzielnym określaniu i osiąganiu celów oraz poszukiwaniu głębszego sensu w wykonywanej pracy.
Program:
- Wprowadzenie do rozwoju pracowników:
- Czym są modele kompetencyjne i jak ich używać w projektowaniu rozwoju pracownika?
- Ścieżki rozwoju pracownika: rozwój pionowy, rozwój poziomy, rozwój w obrębie zajmowanego stanowiska.
- Rozwój pracowników - jak dobrać odpowiednią metodę:
- Jak dobrać metodę rozwojową do celu rozwojowego?
- Coaching jako narzędzie rozwojowe.
- Coaching - czym jest i kiedy go stosować?
- Czym jest coaching?
- Coach - trener - mentor: dobór roli do sytuacji.
- Manager coachem - niezbędne kompetencje. Kompetencje managera-coacha.
- Narzędzia coachingowe w pracy managera
- struktury rozmów coachingowych,
- narzędzia do pracy z celami,
- narzędzia do wzbudzania motywacji, narzędzia wydobywania zasobów.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Managera, który chce efektywnie zarządzać zespołem.
- Lidera, który potrafi wyznaczać cele.
- Przywódcy, świadomego, że nad motywacją trzeba pracować.
- HR Biznes Partnera wspierającego pracę managerów.
- Osoby przygotowującej się do roli managera.