Kluczowe narzędzia w pracy Managera
W czasie tego warsztatu przejdziemy przez „instrukcję” podstawowego wyposażenia szefa. Co każdy z nas powinien mieć, a jednak zapomina o tym, by z tego korzystać.
:quality(80):no_upscale()/szkolenia_width-820px/kluczowe_narzedzia_w_pracy_managera.jpg)
Obecnie brak dostępnych terminów
Czas Trwania:
09:00-15:00
Formuła:
Online
690zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Co zyskasz?
- Rozwój umiejętności efektywnego wykorzystania narzędzi komunikacji szefowskiej.
- Zwiększenie skuteczności ustalania i komunikowania celów.
- Poznanie zasad skutecznego delegowania zadań w oparciu o Tarczę Delegowania.
- Przećwiczenie w praktyce expose szefa.
O szkoleniu:
Kompetencje skutecznego managera obracają się wokół kilku z pozoru prostych narzędzi. Większym wyzwaniem jest dobór odpowiedniego narzędzia do konkretnej sytuacji. W sytuacji, gdy rękoma próbujesz odkręcić śrubę lub zmienić koło w samochodzie młotkiem – jesteś z reguły na przegranej pozycji. Może Ci się to uda, może doprowadzisz do celu, ale przy okazji wygenerujesz nieodwracalne straty i zdemotywujesz się na przyszłość. Jako manager zapewne nie chcesz psuć wyników swojego zespołu czy relacji w nim panujących.
Podczas spotkania poruszymy kwestę używania kluczowych narzędzi i osadzimy je w praktyce.
Program:
- Zarządzanie zespołem - nowy szef, nowa rzeczywistość:
- Czym jest zarządzanie zespołem?
- Zarządzanie vs Przywództwo.
- Jak skutecznie wejść w nową rolę szefa?
- Przywództwo Sytuacyjne wg. Herseya i Blancharda.
- Planowanie i skuteczne delegowanie zadań:
- Wytyczanie celów biznesowych w oparciu o model SMART.
- Zasady procesu delegowania zadań.
- Etapy procesu delegowania zadań.
- Budowanie tarczy delegowania zadań na podstawie praktyk z realnego życia szefa.
- Narzędzia komunikacji managerskiej:
- Expose Szefa - czyli jak ustalać warunki współpracy.
- Korzyści z wygłaszania expose dla szefa i dla pracownika.
- Informacja zwrotna - Jak powinna wyglądać efektywna informacja zwrotna.
- Nowe spojrzenie na motywację - teoria Daniela Pinka.
- Kontrola:
- Czym jest kontrola i jaki jest jej cel?
- Kontrola w oparciu o model Blancharda.
- Skuteczny model rozmowy monitorującej.
- Jakich błędów unikać w kontrolowaniu.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Nowych w roli managera.
- Liderów chcących wyjść z rutyny.
- Managerów chętnych do osiągania niedostępnych do tej pory rezultatów.
- Przywódców chcących budować mocny i zgrany zespół.