Kluczowe narzędzia w pracy Managera

W czasie tego warsztatu przejdziemy przez „instrukcję” podstawowego wyposażenia szefa. Co każdy z nas powinien mieć, a jednak zapomina o tym, by z tego korzystać.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Czas Trwania:

09:00-15:00

Formuła:

Online

690zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • Rozwój umiejętności efektywnego wykorzystania narzędzi komunikacji szefowskiej.
  • Zwiększenie skuteczności ustalania i komunikowania celów.
  • Poznanie zasad skutecznego delegowania zadań w oparciu o Tarczę Delegowania.
  • Przećwiczenie w praktyce expose szefa.

O szkoleniu:

Kompetencje skutecznego managera obracają się wokół kilku z pozoru prostych narzędzi. Większym wyzwaniem jest dobór odpowiedniego narzędzia do konkretnej sytuacji. W sytuacji, gdy rękoma próbujesz odkręcić śrubę lub zmienić koło w samochodzie młotkiem – jesteś z reguły na przegranej pozycji. Może Ci się to uda, może doprowadzisz do celu, ale przy okazji wygenerujesz nieodwracalne straty i zdemotywujesz się na przyszłość. Jako manager zapewne nie chcesz psuć wyników swojego zespołu czy relacji w nim panujących.
Podczas spotkania poruszymy kwestę używania kluczowych narzędzi i osadzimy je w praktyce.

Program:

  1. Zarządzanie zespołem - nowy szef, nowa rzeczywistość:
    • Czym jest zarządzanie zespołem?
    • Zarządzanie vs Przywództwo.
    • Jak skutecznie wejść w nową rolę szefa?
    • Przywództwo Sytuacyjne wg. Herseya i Blancharda.
  2. Planowanie i skuteczne delegowanie zadań:
    • Wytyczanie celów biznesowych w oparciu o model SMART.
    • Zasady procesu delegowania zadań.
    • Etapy procesu delegowania zadań.
    • Budowanie tarczy delegowania zadań na podstawie praktyk z realnego życia szefa.
  3. Narzędzia komunikacji managerskiej:
    • Expose Szefa - czyli jak ustalać warunki współpracy.
    • Korzyści z wygłaszania expose dla szefa i dla pracownika.
    • Informacja zwrotna - Jak powinna wyglądać efektywna informacja zwrotna.
    • Nowe spojrzenie na motywację - teoria Daniela Pinka.
  4. Kontrola:
    • Czym jest kontrola i jaki jest jej cel?
    • Kontrola w oparciu o model Blancharda.
    • Skuteczny model rozmowy monitorującej.
    • Jakich błędów unikać w kontrolowaniu.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Nowych w roli managera.
  • Liderów chcących wyjść z rutyny.
  • Managerów chętnych do osiągania niedostępnych do tej pory rezultatów.
  • Przywódców chcących budować mocny i zgrany zespół.