Kaizen Problem Solving
Interaktywne szkolenie w formie warsztatów będące dawką wiedzy i narzędzi dla lidera do wprowadzania trwałej poprawy procesów w zakresie jakości, obniżania kosztów i skrócenia czasu dla branży zarówno usługowej jak również produkcyjnej. Budowanie kultury organizacji w obszarze ciągłego doskonalenia.
:quality(80):no_upscale()/szkolenia_width-820px/kaizen_problem_solving.jpg)
Obecnie brak dostępnych terminów
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Czy wiesz, że...
To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.
Chcesz poznać szczegóły?
Skontaktuj się z nami:
Co zyskasz?
- Nauczysz się jak identyfikować obszary do poprawy.
- Jak angażować zespół w poszukiwanie rozwiązań.
- Poznasz narzędzia Problem Solving.
- Nauczysz się zarządzać projektem optymalizacyjnym.
O szkoleniu:
Jak często zdarza Cię się, że w Twoim zespole nie działa coś tak jak powinno? Często, prawda? To szkolenie oparte na narzędziach Problem Solving, czyli rozwiązywaniu problemów, opartego nie tylko na „gaszeniu pożaru”, ale znalezieniu przyczyny. Bez obwiniania siebie podczas warsztatu będziesz miał możliwość nauczenia się jak optymalizować procesy. Do tego zastanowimy się wspólnie jak nie tylko budować zaangażowanie, ale również jak diagnozować możliwości rozwoju zespołu czy procesu.
Program:
- Problem czy wyzwanie?
- Czy popełnianie błędów jest złe?
- Diagnozowanie potencjału do poprawy.
- Budowanie zaangażowania zespołu.
- Być w GEMBA, czyli gdzie?
- Analiza strumienia wartości:
- Definiowanie celu.
- Mapowanie łańcucha wartości i procesów.
- Kwantyfikacja potencjału poprawy.
- Projekt wizji przyszłości i ustalenie procesu działań.
- System pomiaru i oceny.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Managera, który chce widzieć więcej.
- Managera, który oczekuje trwałej poprawy wyników zespołu / organizacji.
- Managera, który chce budować zaangażowanie zespołu wokół kultury ciągłego doskonalenia.
- Managera, który jest odpowiedzialny za realizację i doskonalenie procesów.