Jestem dobrym coachem - wstęp do tego jak rozwijać swój zespół

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Szkolenie archiwalne

Brak dostępnych terminów

Szukasz szkoleń w tej tematyce? Zobacz aktualne wydarzenia.

Czas Trwania:

Formuła:

Online

netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Czy wiesz, że...

To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.

Szczegóły znajdziesz TUTAJ

O szkoleniu:

Poznacie 10 kluczowych kompetencjach współczesnego MENAGERA. Usłyszycie, dlaczego warto i jak z managera rozwinąć się do roli coacha w zespole.

Rozważymy czy tak naprawdę trzeba obecnie być coachem dla swojego zespołu – zmierzymy się z zastrzeżeniami i argumentami. Możesz przygotować swoje obiekcie, dodatkowo omówimy:

  • czy nie wystarczy dobrze zarządzać?
  • może to nie dla wszystkich ludzi/ pracowników/; to przerost formy nad treścią?
  • nie wierzę w to!
  • to takie brednie psychologiczne,
  • nie jestem od terapii – tu się zarabia pieniądze,
  • nie można być „miękkim” – ludzie rozumieją tylko „silną rękę”; ect.

Na czym zależy każdemu managerowi? M.in. na: wzmacniania zespołu, w taki sposób, aby sami radzili sobie z różnymi problemami, żeby się rozwijali się i działali proaktywnie. Do tego jest potrzebna cecha – bycie dobrym coachem.

Dostaniesz (w wersji elektronicznej) praktyczne i często stosowane pytania, przykładowe schematy rozmów i sprawdzone techniki do prowadzenia rozmów/ spotkań z pracownikami na poziomie coachowym. Będziemy ćwiczyć rozmowy z wybranymi typami pracowników – bądź otwarty na feedback i kreatywne wnioski.

Czy na tym warsztacie wyczerpiemy temat? Absolutnie NIE, raczej doświadczysz inspiracji i wiedzy w pigułce. Przećwiczysz kilka zawodowych sytuacji i wyciągniesz własne wnioski. Otrzymasz wskazówki, gdzie dalej szukać wiedzy.

To szkolenie dla managera:

  • rozpoczynającego swoją drogę kierowniczą,
  • bez kilkuletnich kursów coachowych,
  • szukającego odpowiedzi jak budować efektywny zespół w oparciu o komunikację,
  • chcącego przećwiczyć konkretne zawodowe sytuacje.

Jest to spotkanie 1 z 10 w ramach rozwoju najważniejszych cech doskonałego managera. Każde ze spotkań można realizować osobno i są one od siebie niezależne.

Po każdym szkoleniu wystawiany jest dyplom, zaś za przejście całości certyfikat ukończenia cyklu szkoleń.

Metody pracy warsztatowej:

Zachęcamy (a nawet wymagamy) uczestnictwa z włączoną kamerą i mikrofonem. Używamy platformy ZOOM.

Trener prowadzi zajęcia m.in. poprzez metody Action Learning:

  • zadania zespołowe interaktywne,
  • analiza wybranych przykładów,
  • ćwiczenia grupowe i indywidualne,
  • dyskusje moderowane, kierunkowe pytania,
  • mini prelekcje.

Materiały są dystrybuowane w wersji elektronicznej; będzie to prezentacja merytoryczna i ćwiczenia.

Program:

  1. Filary postawy jako coach - manager.
  2. Narzędzia do pracy jako coach: listy pytań; ścieżka komunikacji; ect.
  3. Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.