Informacja zwrotna na co dzień
Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, w którym w sposób praktyczny (ćwiczenia, dyskusje, refleksje, wiedza) dowiesz się, co Ty i Twój zespół zyskacie pracując w oparciu o informację zwrotną, dlaczego ludziom jest trudno przyjmować feedback i jak możesz to zmienić, jakie metody informacji zwrotnej stosować i w jaki sposób.
Co zyskasz?
- Poznasz korzyści stosowania feedbacku.
- Dowiesz się, w jaki sposób ludzie odbierają informację zwrotną.
- Poznasz zasady udzielania feedbacku.
- Poznasz narzędzia udzielania informacji zwrotnej i je przećwiczysz.
- Dowiesz się, jakie wpadki zdarzają się przy feedbacku.
- Dowiesz się, na czym polega feedforward.
O szkoleniu:
Umiejętność przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnej nie jest prosta. Często zdarza się, że managerowie z różnych przyczyn jej unikają lub stosują rzadko.
Tymczasem, jeśli feedbacku nie ma, to taka sytuacja zwiększa frustrację i niepewność w zespole. Skutkiem tego jest spadek motywacji i gorsze wyniki pracy.
Umiejętnie i regularnie przekazywana informacja zwrotna pozwala na rozwój i doskonalenie kompetencji pracowników i tym samym wpływa na wzrost ich zaangażowania oraz znacznie lepsze efekty pracy.
Program:
- Czym jest informacja zwrotna.
- Co jest potrzebne, żeby umiejętnie dawać feedback.
- Korzyści kultury informacji zwrotnej w firmie.
- Jak mózg ludzki reaguje na feedback.
- Jak postępować z pracownikami, którzy boją się feedbacku.
- Zasady udzielania informacji zwrotnej.
- Narzędzia do udzielania informacji zwrotnej (FUKO, GOLD, CONNECT).
- Pułapki feedbacku.
- Koncepcja feedforward.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Managerowie, dyrektorzy, kierownicy.
- Liderzy, koordynatorzy.
- Project managerowie.
- Osoby przed awansem na stanowisko managerskie.
- HR Biznes Partnerzy.