Empatyczna Liderka

Empatia to kompetencja, która jest naturalną domeną kobiet. To jedno z najpotężniejszych dostępnych narzędzi do budowania więzi i zaufania, zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Nauczenie się, jak ją odpowiednio wykorzystywać, pozwoli nam lepiej funkcjonować zarówno w życiu, jak i w biznesie. Podczas szkolenia będziemy poznawać takie umiejętności liderskie jak: uważne słuchanie, wspieranie rozwoju innych przy jednoczesnym zadbaniu o swoje potrzeby czy prowadzenie trudnych rozmów. Minouche Szafik, Dyrektor London School of Economics powiedziała, że „W przeszłości w pracy liczyły się mięśnie, teraz liczy się umysł, w przyszłości liczyć się będzie serce.”.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Czy wiesz, że...

To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.

Chcesz poznać szczegóły?

Skontaktuj się z nami:

531 034 574

Co zyskasz?

  • Zrozumiesz, dlaczego empatia i umiejętności miękkie stały się dzisiaj tak ważnymi kompetencjami liderskimi w życiu i w biznesie.
  • Poznasz sposoby i narzędzia jak wykorzystać siłę empatii do budowania relacji, żeby skutecznie kreować zarówno życie prywatne, jak i zawodowe.
  • Nauczysz się jak definiować potrzeby swoje i innych, jak prowadzić trudne rozmowy, jak budować zaufanie i dawać wsparcie zarówno w relacjach prywatnych, jak i biznesowych.
  • Poznasz historie moich klientek, które przeszły przez proces zmiany i świadomie prowadzą swoje życie.

O szkoleniu:

Kiedy byłam młodą managerką liczyły się dla mnie głównie cele, zadania i klienci. Moja uwaga oparta była na zarządzaniu ludźmi, przede wszystkim w zakresie projektów. Kiedy zaczęłam się rozwijać, skupiłam się maksymalnie na ludziach, to oni byli priorytetem i ich potrzeby. Dopiero po jakimś czasie udało mi się osiągnąć równowagę w tych dwóch obszarach. Naturalna moc kobiety to wrażliwość, empatia, troska i dbanie o innych. W czasach, kiedy coraz bardziej potrzebujemy zdrowych, autentycznych, wspierających relacji, zarówno w pracy, jak i w życiu, rozwój tych kompetencji staje się niezbędny. Jak wykorzystać te kompetencje, żeby stały się naszą siłą w codziennym działaniu. Jak w tym wszystkim zadbać o siebie i budować równorzędne relacje, które zaspokoją zarówno potrzeby moje, jak i innych. Jak znaleźć równowagę pomiędzy realizacją celów a empatycznym wsparciem. O tym jest właśnie to szkolenie.

Program:

  1. Wpływ przekonań, stereotypów dotyczących roli kobiet liderek na nasze życie prywatne i biznesowe.
  2. Czym jest empatia i jakie kompetencje powinna posiadać współczesna liderka.
  3. Jak budować zaufanie, autorytet i rozwijać potencjały pracowników.
  4. Jak stawiać granice, udzielać informacji zawrotnej i komunikować swoje potrzeby, żeby budować zdrowe, równorzędne relacje w zespole.
  5. Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i jak zadbać o siebie i swój dobrostan jako liderki.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Dla kobiet, które chcą lepiej wykorzystać swoje naturalne kobiecie umiejętności, jakimi są: empatia, wrażliwość, odwaga i dawanie wsparcia w relacjach.
  • Dla kobiet, które potrzebują więcej odwagi do życia w zgodzie ze sobą w codziennym życiu.
  • Dla kobiet, które potrzebują inspiracji i motywacji.
  • Dla kobiet, które czują, że mogłyby lepiej wykorzystać swój liderski potencjał w życiu i w pracy.