Empatyczna Liderka

Empatia to kompetencja, która jest naturalną domeną kobiet. To jedno z najpotężniejszych dostępnych narzędzi do budowania więzi i zaufania, zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Nauczenie się, jak ją odpowiednio wykorzystywać, pozwoli nam lepiej funkcjonować zarówno w życiu, jak i w biznesie. Podczas szkolenia będziemy poznawać takie umiejętności liderskie jak: uważne słuchanie, wspieranie rozwoju innych przy jednoczesnym zadbaniu o swoje potrzeby czy prowadzenie trudnych rozmów. Minouche Szafik, Dyrektor London School of Economics powiedziała, że „W przeszłości w pracy liczyły się mięśnie, teraz liczy się umysł, w przyszłości liczyć się będzie serce.”.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • Zrozumiesz, dlaczego empatia i umiejętności miękkie stały się dzisiaj tak ważnymi kompetencjami liderskimi w życiu i w biznesie.
  • Poznasz sposoby i narzędzia jak wykorzystać siłę empatii do budowania relacji, żeby skutecznie kreować zarówno życie prywatne, jak i zawodowe.
  • Nauczysz się jak definiować potrzeby swoje i innych, jak prowadzić trudne rozmowy, jak budować zaufanie i dawać wsparcie zarówno w relacjach prywatnych, jak i biznesowych.
  • Poznasz historie moich klientek, które przeszły przez proces zmiany i świadomie prowadzą swoje życie.

O szkoleniu:

Kiedy byłam młodą managerką liczyły się dla mnie głównie cele, zadania i klienci. Moja uwaga oparta była na zarządzaniu ludźmi, przede wszystkim w zakresie projektów. Kiedy zaczęłam się rozwijać, skupiłam się maksymalnie na ludziach, to oni byli priorytetem i ich potrzeby. Dopiero po jakimś czasie udało mi się osiągnąć równowagę w tych dwóch obszarach. Naturalna moc kobiety to wrażliwość, empatia, troska i dbanie o innych. W czasach, kiedy coraz bardziej potrzebujemy zdrowych, autentycznych, wspierających relacji, zarówno w pracy, jak i w życiu, rozwój tych kompetencji staje się niezbędny. Jak wykorzystać te kompetencje, żeby stały się naszą siłą w codziennym działaniu. Jak w tym wszystkim zadbać o siebie i budować równorzędne relacje, które zaspokoją zarówno potrzeby moje, jak i innych. Jak znaleźć równowagę pomiędzy realizacją celów a empatycznym wsparciem. O tym jest właśnie to szkolenie.

Program:

  1. Wpływ przekonań, stereotypów dotyczących roli kobiet liderek na nasze życie prywatne i biznesowe.
  2. Czym jest empatia i jakie kompetencje powinna posiadać współczesna liderka.
  3. Jak budować zaufanie, autorytet i rozwijać potencjały pracowników.
  4. Jak stawiać granice, udzielać informacji zawrotnej i komunikować swoje potrzeby, żeby budować zdrowe, równorzędne relacje w zespole.
  5. Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i jak zadbać o siebie i swój dobrostan jako liderki.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Dla kobiet, które chcą lepiej wykorzystać swoje naturalne kobiecie umiejętności, jakimi są: empatia, wrażliwość, odwaga i dawanie wsparcia w relacjach.
  • Dla kobiet, które potrzebują więcej odwagi do życia w zgodzie ze sobą w codziennym życiu.
  • Dla kobiet, które potrzebują inspiracji i motywacji.
  • Dla kobiet, które czują, że mogłyby lepiej wykorzystać swój liderski potencjał w życiu i w pracy.