Emocje managera: jak nimi zarządzać?

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Szkolenie archiwalne

Brak dostępnych terminów

Szukasz szkoleń w tej tematyce? Zobacz aktualne wydarzenia.

Czas Trwania:

Formuła:

Online

netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Czy wiesz, że...

To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.

Szczegóły znajdziesz TUTAJ

O szkoleniu:


"Jak kontrolować emocje, aby zwyciężyć"


Emocje to nieodłączny element codzienności. Te z życia prywatnego często przenikają do życia zawodowego i odwrotnie. Dobre zarządzanie naszymi emocjami pozwala podejmować trafne decyzje. Dzięki nim budujemy relacje w zespole, które bezpośrednio przekładają się na wyniki. Dzięki warsztatom dowiesz się, jak skutecznie ukierunkować swoje emocje oraz jak reagować na emocje Twoich współpracowników.


Autorskie i spersonalizowane ćwiczenia przybliżą Cię do poznania narzędzi, które pomogą uwolnić i rozładować emocje, które pojawiają się również będąc w roli managera.


Dzięki temu zrealizujesz wspólne cele.


"Jak kontrolować emocje, aby zwyciężyć” to wiedza dla każdego, szczególnie osób zarządzających zespołami i pracujących w HR. To Wy najczęściej jesteście na "pierwszej linii". Opanuj tę wiedzę i zrób z niej użytek.

Program:

Emocje managera:  w życiu i biznesie - jak nimi zarządzać

1. Emocje w życiu i biznesie - jak nimi zarządzać:

  • Czy emocje pomagają, czy przeszkadzają?
  • Czym jest inteligencja emocjonalna oraz korzyści z jej zgłębiania?
  • Techniki opanowania emocji swoich i członków zespołu

2. Emocje i ich rola w pracy managera - zarządzanie emocjami:

  • Podejmowanie decyzji i praca pod presją czasu.
  • Wpływ emocji na relacje z współpracownikami i klientami.
  • Rozwój emocjonalny jako główny czynnik rozwoju managera.

3. Jak zmienić "złe" emocje w dobre wyniki:

  • Rozładowywanie napięć i budowanie zaufania.
  • Zrozumienie i przerobienie emocji.
  • Zarządzanie emocjami w życiu i biznesie.