Emocje managera: jak nimi zarządzać?

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Czy wiesz, że...

To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.

Chcesz poznać szczegóły?

Skontaktuj się z nami:

531 034 574

O szkoleniu:


"Jak kontrolować emocje, aby zwyciężyć"


Emocje to nieodłączny element codzienności. Te z życia prywatnego często przenikają do życia zawodowego i odwrotnie. Dobre zarządzanie naszymi emocjami pozwala podejmować trafne decyzje. Dzięki nim budujemy relacje w zespole, które bezpośrednio przekładają się na wyniki. Dzięki warsztatom dowiesz się, jak skutecznie ukierunkować swoje emocje oraz jak reagować na emocje Twoich współpracowników.


Autorskie i spersonalizowane ćwiczenia przybliżą Cię do poznania narzędzi, które pomogą uwolnić i rozładować emocje, które pojawiają się również będąc w roli managera.


Dzięki temu zrealizujesz wspólne cele.


"Jak kontrolować emocje, aby zwyciężyć” to wiedza dla każdego, szczególnie osób zarządzających zespołami i pracujących w HR. To Wy najczęściej jesteście na "pierwszej linii". Opanuj tę wiedzę i zrób z niej użytek.

Program:

Emocje managera:  w życiu i biznesie - jak nimi zarządzać

1. Emocje w życiu i biznesie - jak nimi zarządzać:

  • Czy emocje pomagają, czy przeszkadzają?
  • Czym jest inteligencja emocjonalna oraz korzyści z jej zgłębiania?
  • Techniki opanowania emocji swoich i członków zespołu

2. Emocje i ich rola w pracy managera - zarządzanie emocjami:

  • Podejmowanie decyzji i praca pod presją czasu.
  • Wpływ emocji na relacje z współpracownikami i klientami.
  • Rozwój emocjonalny jako główny czynnik rozwoju managera.

3. Jak zmienić "złe" emocje w dobre wyniki:

  • Rozładowywanie napięć i budowanie zaufania.
  • Zrozumienie i przerobienie emocji.
  • Zarządzanie emocjami w życiu i biznesie.