Emocje managera: jak nimi zarządzać?
Szkolenie archiwalne
Brak dostępnych terminów
Czas Trwania:
Formuła:
Online
zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Czy wiesz, że...
To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.
Szczegóły znajdziesz TUTAJ
O szkoleniu:
"Jak kontrolować emocje, aby zwyciężyć"
Emocje to nieodłączny element codzienności. Te z życia prywatnego często przenikają do życia zawodowego i odwrotnie. Dobre zarządzanie naszymi emocjami pozwala podejmować trafne decyzje. Dzięki nim budujemy relacje w zespole, które bezpośrednio przekładają się na wyniki. Dzięki warsztatom dowiesz się, jak skutecznie ukierunkować swoje emocje oraz jak reagować na emocje Twoich współpracowników.
Autorskie i spersonalizowane ćwiczenia przybliżą Cię do poznania narzędzi, które pomogą uwolnić i rozładować emocje, które pojawiają się również będąc w roli managera.
Dzięki temu zrealizujesz wspólne cele.
"Jak kontrolować emocje, aby zwyciężyć” to wiedza dla każdego, szczególnie osób zarządzających zespołami i pracujących w HR. To Wy najczęściej jesteście na "pierwszej linii". Opanuj tę wiedzę i zrób z niej użytek.
Program:
Emocje managera: w życiu i biznesie - jak nimi zarządzać
1. Emocje w życiu i biznesie - jak nimi zarządzać:
- Czy emocje pomagają, czy przeszkadzają?
- Czym jest inteligencja emocjonalna oraz korzyści z jej zgłębiania?
- Techniki opanowania emocji swoich i członków zespołu
2. Emocje i ich rola w pracy managera - zarządzanie emocjami:
- Podejmowanie decyzji i praca pod presją czasu.
- Wpływ emocji na relacje z współpracownikami i klientami.
- Rozwój emocjonalny jako główny czynnik rozwoju managera.
3. Jak zmienić "złe" emocje w dobre wyniki:
- Rozładowywanie napięć i budowanie zaufania.
- Zrozumienie i przerobienie emocji.
- Zarządzanie emocjami w życiu i biznesie.
