Persony jako skuteczne narzędzie Design Thinking dla lepszego szukania rozwiązań
O Live Meetingu:
Etap szukania rozwiązań, niezależnie czy projektujemy nową ścieżkę produktu, czy usprawniamy procesy rekrutacyjne, a może chcemy poprawić relacje z naszymi partnerami biznesowymi, dobrze, jeśli rozpoczyna się wiedzą o osobach, dla których projektujemy. Kim jest nasz odbiorca usługi/produktu? Najczęściej widzimy go przez pryzmat liczb, danych, wejść na stronę, itp. Jednak dopiero, gdy wizualizujemy go sobie w sposób bardziej przystępny dla nas samych, nadając mu postać jednej osoby o zbiorze cech, nawyków, potrzeb i trosk, dopiero wtedy projektowanie, czy szukanie rozwiązania dla takiej osoby, powoduje, że ruszamy z miejsca z większą jasnością. Projekt przyspiesza. O ile samo określenie budowania person jest nam ogólnie znane, nie zawsze wiemy, jak się za nie zabrać. Czy persona to nasz wymarzony klient, a może nasz klient rzeczywisty? Z jakich danych może się składać, po co tworzymy jego postać, czy są narzędzia, które pomogą nam ją stworzyć i o czym koniecznie warto pamiętać podczas tego procesu? Te i inne pytania znajdą swoje odpowiedzi na naszym Live Meetingu. Chętnie podzielę się swoim doświadczeniem w budowaniu person i zwrócę uwagę, czego w tym procesie warto się wystrzegać. Zapraszamy!