Jak obsłużyć focha - managerski niezbędnik
:quality(80):no_upscale()/live_meeting_width-820px/poznaj_swoja_zlosc_szefie_o_trudnych_emocjach_w_pracy_managera.jpg)
Obecnie brak dostępnych terminów
Czas Trwania:
12:00-13:00
Formuła:
Online
190zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do Live Meetingu online w czasie jego trwania (na żywo);
- prezentację multimedialną.
Live Meeting
Czy wiesz, że...
To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.
Chcesz poznać szczegóły?
Skontaktuj się z nami:
O Live Meetingu:
Na focha możemy spojrzeć z dwóch stron. Z jednej, to sam manager, często nieświadomie, wprowadza elementy "zarządzania przez focha". Z drugiej zaś, to w zespole jeden z jego członków prezentuje taką formę komunikacji, czasem infekując innych tego rodzaju „stylem”.
- "Tatiana, ale jak obsłużyć focha?" – Takie pytanie usłyszałam kilka razy.
Na początku rzeczywiście nie jest to łatwe. Istnieje jednak dobra wiadomość – można i warto się tego nauczyć. Rozbrajać i nazywać rzeczy po imieniu – to zadanie managera. Nadaje on ton i zasady współpracy w zespole. Dzięki temu mamy do czynienia ze skuteczną komunikacją, przepływem informacji i definitywnym zakończeniem zmiatania spraw pod dywan. Czym jest foch, skąd i dlaczego się bierze oraz czemu ludzie go używają? Na te pytania odpowiem podczas naszego spotkania.