Działy obsługi klienta a wysoka satysfakcja klienta - rola, cele, zasady działania
:quality(80):no_upscale()/live_meeting_width-820px/dzialy_obslugi_klienta_a_wysoka_satysfakcja_klienta_rola_cele_zasady_dzialania.jpg)
Obecnie brak dostępnych terminów
Czas Trwania:
12:00-13:00
Formuła:
Online
190zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do Live Meetingu online w czasie jego trwania (na żywo);
- prezentację multimedialną.
Live Meeting
Czy wiesz, że...
To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.
Chcesz poznać szczegóły?
Skontaktuj się z nami:
O Live Meetingu:
Działy obsługi klienta pełnią kluczową rolę w budowaniu jego satysfakcji. Na naszym Live Meetingu omówimy rolę, cele i zasady działania tych komórek. Przedstawimy praktyczne strategie, jak utrzymać wysoką satysfakcję klientów poprzez efektywne zarządzanie zespołem obsługi oraz dostosowanie do ich zmieniających się potrzeb.