27% rabatu na wakacje! Sprawdź najpopularniejsze tematy i zapisz się już dziś.
Listę szkoleń objętych promocją znajdziesz TUTAJ»

Działy obsługi klienta a wysoka satysfakcja klienta - rola, cele, zasady działania

certyfikat po Live Meetingu

Obecnie brak dostępnych terminów

Czas Trwania:

12:00-13:00

Formuła:

Online

190zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do Live Meetingu online w czasie jego trwania (na żywo);
  • prezentację multimedialną.

Live Meeting

Zapisz się

O Live Meetingu:

Działy obsługi klienta pełnią kluczową rolę w budowaniu jego satysfakcji. Na naszym Live Meetingu omówimy rolę, cele i zasady działania tych komórek. Przedstawimy praktyczne strategie, jak utrzymać wysoką satysfakcję klientów poprzez efektywne zarządzanie zespołem obsługi oraz dostosowanie do ich zmieniających się potrzeb.