Informacja zwrotna na co dzień

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, w którym w sposób praktyczny (ćwiczenia, dyskusje, refleksje, wiedza) dowiesz się, co Ty i Twój zespół zyskacie pracując w oparciu o informację zwrotną, dlaczego ludziom jest trudno przyjmować feedback i jak możesz to zmienić, jakie metody informacji zwrotnej stosować i w jaki sposób.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Czy wiesz, że...

To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.

Chcesz poznać szczegóły?

Skontaktuj się z nami:

531 034 574

Co zyskasz?

  • Poznasz korzyści stosowania feedbacku.
  • Dowiesz się, w jaki sposób ludzie odbierają informację zwrotną.
  • Poznasz zasady udzielania feedbacku.
  • Poznasz narzędzia udzielania informacji zwrotnej i je przećwiczysz.
  • Dowiesz się, jakie wpadki zdarzają się przy feedbacku.
  • Dowiesz się, na czym polega feedforward.

O szkoleniu:

Umiejętność przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnej nie jest prosta. Często zdarza się, że managerowie z różnych przyczyn jej unikają lub stosują rzadko.
Tymczasem, jeśli feedbacku nie ma, to taka sytuacja zwiększa frustrację i niepewność w zespole. Skutkiem tego jest spadek motywacji i gorsze wyniki pracy.
Umiejętnie i regularnie przekazywana informacja zwrotna pozwala na rozwój i doskonalenie kompetencji pracowników i tym samym wpływa na wzrost ich zaangażowania oraz znacznie lepsze efekty pracy.

Program:

  1. Czym jest informacja zwrotna.
  2. Co jest potrzebne, żeby umiejętnie dawać feedback.
  3. Korzyści kultury informacji zwrotnej w firmie.
  4. Jak mózg ludzki reaguje na feedback.
  5. Jak postępować z pracownikami, którzy boją się feedbacku.
  6. Zasady udzielania informacji zwrotnej.
  7. Narzędzia do udzielania informacji zwrotnej (FUKO, GOLD, CONNECT).
  8. Pułapki feedbacku.
  9. Koncepcja feedforward.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Managerowie, dyrektorzy, kierownicy.
  • Liderzy, koordynatorzy.
  • Project managerowie.
  • Osoby przed awansem na stanowisko managerskie.
  • HR Biznes Partnerzy.