Customer Success w organizacjach - jak tworzyć procesy i mierzyć zadowolenie klienta

Satysfakcja sprawia, że klienci wracają, dobrze mówią o firmie, polecają ją znajomym i rodzinie. Polecenia to najskuteczniejszy sposób pozyskiwania nowych klientów, dlatego tak ważne jest, aby mierzyć satysfakcję klientów.
Dowiesz się jak pracować z procesem tzw. Customer Succes i jak skutecznie monetyzować zadowolenie klienta.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Anna Jarosławska

Interim Manager, konsultant biznesowy

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-13:00

Formuła:

Online

690 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Co zyskasz?

  • Dowiesz się jak mierzyć zadowolenie klientów.
  • Zrozumiesz narzędzia CSAT, NPS oraz dowiesz się jak poprawnie zbudować proces Customer Satisfaction (satysfakcja klienta).
  • Poznasz sposoby na pracę z wynikami pomiarów oraz zwiększanie zadowolenia klienta w efekcie przekładającego się na polecenia i lojalność wobec marki/firmy.

O szkoleniu:

Widzisz potrzebę zbieranie odczuć klientów odnośnie tego co im oferujecie?
Chcesz dowiedzieć jak poprawnie mierzyć satysfakcję klientów i móc dostarczać im dzięki temu coraz lepsze rozwiązania?
Zauważasz, że w Twojej organizacji jest dużo reklamacji, klienci odchodzą lub trudno jest Wam uzyskiwać referencje czy polecenia od klientów. To spotkanie pomoże Ci zbudować proces pomiaru, zarządzania i poprawy satysfakcji klientów i wpłynie pozytywnie na wyżej opisane wyzwania.

Program:

  1. Czym jest satysfakcja klienta?
    • Kiedy mówimy o usatysfakcjonowanym kliencie i dlaczego jest to bardzo cenne dla firmy.
    • W jaki sposób monetyzować zadowolenie klienta.
  2. NPS - metodologia i sposób pracy z wynikami:
    • Jak zaplanować badanie.
    • Wykorzystanie NPS do budowanie dowodu skuteczności produktów/usług które dostarczacie na rynek.
    • Jak pracować z promotorami i detraktorami w sposób procesowy.
  3. CSAT - w jaki sposób prowadzić wywiady z klientami, co robić z wnioskami:
    • Zbudowanie efektywnego scenariusza rozmowy z klientem.
    • Zarządzanie wynikami w celu dostarczania na rynek jeszcze wyższej jakości produktów/usług.
  4. W jaki sposób efektywnie ustawić pomiar satysfakcji klienta, aby nie być zbyt natarczywym:
    • Zbudowanie procesu w minimalistyczny sposób, aby nie obciążać organizacji.
    • Wykorzystanie podstawowej wiedzy od klientów, aby doskonalić biznes.
  5. Jak pracować z klientami zadowolonymi i niezadowolonymi:
    • Ustrukturyzowany proces zajmowania się zadowolonymi klientami.
    • Praca z niezadowoleniem klienta jako stały element w organizacji.
  6. Narzędzia, które pomogą zautomatyzować pomiary oraz role, które należy uwzględnić w procesie pomiaru satysfakcji:
    • Narzędzia, które możesz zaprząc do automatyzacji procesu customer success.
    • Wykorzystanie głosu klienta w firmie przy minimalnym zaangażowaniu pracowników.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Customer Success Managerów odpowiedzialnych za pomiar satysfakcji klienta.
  • Managerów firm usługowych/produktowych.
  • Managerów Produktów, Marketing Managerów, Managerów Sprzedaży.
  • Każdego kogo rola uwzględnia dbałość o satysfakcję klienta.