Customer Success w organizacjach - jak tworzyć procesy i mierzyć zadowolenie klienta
Satysfakcja sprawia, że klienci wracają, dobrze mówią o firmie, polecają ją znajomym i rodzinie. Polecenia to najskuteczniejszy sposób pozyskiwania nowych klientów, dlatego tak ważne jest, aby mierzyć satysfakcję klientów.
Dowiesz się jak pracować z procesem tzw. Customer Succes i jak skutecznie monetyzować zadowolenie klienta.
Dostępne terminy:
Czas Trwania:
09:00-13:00
Formuła:
Online
690 zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Co zyskasz?
- Dowiesz się jak mierzyć zadowolenie klientów.
- Zrozumiesz narzędzia CSAT, NPS oraz dowiesz się jak poprawnie zbudować proces Customer Satisfaction (satysfakcja klienta).
- Poznasz sposoby na pracę z wynikami pomiarów oraz zwiększanie zadowolenia klienta w efekcie przekładającego się na polecenia i lojalność wobec marki/firmy.
O szkoleniu:
Widzisz potrzebę zbieranie odczuć klientów odnośnie tego co im oferujecie?
Chcesz dowiedzieć jak poprawnie mierzyć satysfakcję klientów i móc dostarczać im dzięki temu coraz lepsze rozwiązania?
Zauważasz, że w Twojej organizacji jest dużo reklamacji, klienci odchodzą lub trudno jest Wam uzyskiwać referencje czy polecenia od klientów. To spotkanie pomoże Ci zbudować proces pomiaru, zarządzania i poprawy satysfakcji klientów i wpłynie pozytywnie na wyżej opisane wyzwania.
Program:
- Czym jest satysfakcja klienta?
- Kiedy mówimy o usatysfakcjonowanym kliencie i dlaczego jest to bardzo cenne dla firmy.
- W jaki sposób monetyzować zadowolenie klienta.
- NPS - metodologia i sposób pracy z wynikami:
- Jak zaplanować badanie.
- Wykorzystanie NPS do budowanie dowodu skuteczności produktów/usług które dostarczacie na rynek.
- Jak pracować z promotorami i detraktorami w sposób procesowy.
- CSAT - w jaki sposób prowadzić wywiady z klientami, co robić z wnioskami:
- Zbudowanie efektywnego scenariusza rozmowy z klientem.
- Zarządzanie wynikami w celu dostarczania na rynek jeszcze wyższej jakości produktów/usług.
- W jaki sposób efektywnie ustawić pomiar satysfakcji klienta, aby nie być zbyt natarczywym:
- Zbudowanie procesu w minimalistyczny sposób, aby nie obciążać organizacji.
- Wykorzystanie podstawowej wiedzy od klientów, aby doskonalić biznes.
- Jak pracować z klientami zadowolonymi i niezadowolonymi:
- Ustrukturyzowany proces zajmowania się zadowolonymi klientami.
- Praca z niezadowoleniem klienta jako stały element w organizacji.
- Narzędzia, które pomogą zautomatyzować pomiary oraz role, które należy uwzględnić w procesie pomiaru satysfakcji:
- Narzędzia, które możesz zaprząc do automatyzacji procesu customer success.
- Wykorzystanie głosu klienta w firmie przy minimalnym zaangażowaniu pracowników.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Customer Success Managerów odpowiedzialnych za pomiar satysfakcji klienta.
- Managerów firm usługowych/produktowych.
- Managerów Produktów, Marketing Managerów, Managerów Sprzedaży.
- Każdego kogo rola uwzględnia dbałość o satysfakcję klienta.