Sprawa dla Managera
Spotkania mogą być kluczem do sukcesu… albo gwoździem do trumny Twojego zespołu. Czy wiesz, ile z nich naprawdę ma sens?
- Przywództwo i praca z zespołem
- 2 min
- Anna Jarosławska
Częstotliwość spotkań to często niedoceniany element zarządzania. Zbyt rzadkie mogą prowadzić do chaosu i braku synchronizacji, a zbyt częste – do zmęczenia zespołu i spadku produktywności. Kluczem jest dostosowanie ich do potrzeb i kultury zespołu.
Zobacz wydarzenia z podobnej tematyki
Czy wiesz, co Cię napędza? Z DISC D3 znajdziesz odpowiedz!
Marta Woszczyńska
HRBP, specjalistka EB, trenerka DISC
Czym jest, a czym nie jest empatia i dlaczego warto być empatycznym liderem
Beata Tarnowska-Kupny
Mentor, coach, trener biznesu, ekspert kompetencji lidera
Najważniejsze fundamenty pracy managera w realizacji celów biznesowych
Emilia Dubiela
Strateg, trener, mentor, coach
Różne terminy
Siła empatycznego zarządzania
Czyli dlaczego empatyczne zarządzanie jest skuteczne i nie ma nic wspólnego ze słabością
Beata Tarnowska-Kupny
Mentor, coach, trener biznesu, ekspert kompetencji lidera
Różne terminy
Komunikacja bez przemocy (NVC)
Umiejętności komunikacyjne wspierające skuteczne zarządzanie
Joanna Stocka-Prusaczyk
Leadership Coach, trener
Samotność lidera - jak budować poczucie przynależności i zaangażowania w zespole?
Andrzej Domagała
Trener zarządzania, moderator grupowy
