Zarządzanie sobą w czasie

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Izabela Wojtachnik

Trener zmian, Coach

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-14:00

Formuła:

Online

490 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

O szkoleniu:

„Nie mam czasu” – jak często to mówisz? Jak często nie wykonujesz ważnych zadań, bo nie masz czasu?

Każdy z nas tego doświadcza.

Umiejętność zarządzania sobą i zadaniami w czasie to podstawowa umiejętność, która pozwoli Tobie i Twoim pracownikom na ukończenie wszystkich zadań w terminie, a także wygospodarowanie tak ważnego czasu dla Ciebie.

Szkolenie w formie warsztatowo-wykładowej. Sprawdzone techniki zarządzania sobą w czasie, praca warsztatowa w celu poprawienia efektywności wykonywanych zadań.

Dla kogo:

  • Dla osób, które czują, że nie wyrabiają się z realizacją codziennych zadań w pracy.
  • Dla osób, które chciałyby mieć więcej czasu.
  • Dla wszystkich, którzy chcieliby przestać odkładać zadania na potem.
  • Dla osób, zainteresowanych skutecznym planowaniem.
  • Dla managerów, którym zależy na doskonaleniu umiejętności zarządzania zadaniami w czasie u siebie i pracowników w zespole.

Cele szkolenia:

  • Identyfikacja i wyeliminowanie własnych błędów w zarządzaniu sobą i zadaniami w czasie.
  • Poznanie sekretu powiększania ilości czasu.
  • Nabycie umiejętności prawidłowego określania celów i skutecznego planowania.
  • Nabycie umiejętności radzenia sobie ze złymi nawykami i złodziejami czasu.
  • Poznanie narzędzi usprawniających zarządzanie czasem i zwiększających efektywność i wydajność pracy.

Program:

  1. Największe błędy popełniane w zarządzaniu sobą w czasie.
  2. Wyznaczenie celów - jak skonstruować cel by przybliżyć jego realizację:
    • SMART.
    • Zasada 60/20/20.
    • Cele krótko - i długoterminowe.
  3. Zarządzanie priorytetami:
    • Diagram Eisenhowera.
    • Zasada Pareta.
    • Metoda ABC.
  4. Zasady planowania:
    • Reguła 60/40.
    • Metoda ALPEN.
    • Prawo Parkinsona.
    • Efekt piły.
    • Krzywa wydajności w ciągu dnia.
  5. Złodzieje czasu:
    • Kto kradnie Twój czas?
    • Jak się skutecznie zabezpieczyć?
  6. Odkładanie zadań na później - przyczyny i metody radzenia sobie z prokrastynacją:
    • Prokrastynacja a lenistwo.
    • Główne przyczyny odkładania zadań w czasie.
    • Sprawdzone metody radzenia sobie z prokrastynacją.
  7. Narzędzia pomocne w zarządzaniu sobą w czasie:
    • Magia najprostszych metod - do natychmiastowego wdrożenia.
    • Sposoby na wyłuskanie więcej czasu.
  8. Pytania uczestników.