Konflikty w zespole

To nie jest kolejne szkolenie z komunikacji. To jest praktyczne szkolenie o emocjach w biznesie i w życiu. A dokładnie o genezie tych emocji.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Tatiana Galińska

Mentor, Coach, trener biznesu

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-13:00

Formuła:

Online

690 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • nauczysz się jak rozpoznawać własne emocje i jak one rzutują na Twoje życie,
  • poznasz narzędzia, które umożliwią Ci dobrą komunikację, niezależnie od osoby, na którą trafisz,
  • zaczniesz zauważać i rozumieć więcej.

O szkoleniu:

Jest takie powiedzenie, że firma to ludzie. Jest i drugie, że ludzie przychodzą do Firmy (marki/logo) a odchodzą od szefów. Zastanawiasz się czasem, ile lat w swoim życiu spędzasz w pracy? Jak podaje Eurostat – Polakom zajmuje to 33,5 lat. To dużo czy mało?

Jak dla mnie bardzo dużo, to ponad 75% naszego dorosłego życia. Dlatego uważam, że w interesie każdej dojrzałej osoby, powinno leżeć to, aby dobrze się czuć w swoim zespole. Nikt nas tego nie uczy w szkole. Szkoda. A w Szkole Życia – zwłaszcza w biurowej codzienności – dobre samopoczucie to podstawa. Ile ludzi, tyle charakterów. Tam, gdzie są ludzie nieodłącznie są i emocje.

Zaczyna się niewinnie: nieporozumienia, zgrzyty, niejasne komunikaty, brak chęci do wyjaśnienia, lęk i ostatecznie eskalacja konfliktów. Kiedy zaczynamy rozumieć, dlaczego – ja się tak zachowuję – to ze zrozumieniem patrzę na zachowanie innych. A wiele zachowań mamy nieuświadomionych. Ja pomagam je wyciągnąć na światło dzienne i zrozumieć.

Program:

  1. Co to znaczy "TRUDNY" człowiek? A co, jeśli nie ma "trudnych" ludzi?
  2. Dlaczego wchodzimy w "trudne" zachowania, czyli geneza.
  3. Poznaj 3 kluczowe emocje, które stoją za takim zachowaniem.
  4. Każdy z nas może być "trudny" tylko o tym nie wie. Samoświadomość.
  5. Biurowe przykłady, czyli case study.
  6. Narzędzia, czyli jak ze zrozumieniem komunikować się z innymi.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Dla każdego, kto chce się dobrze czuć w swojej pracy.
  • Dla każdego, kto chce zrozumieć swoje emocje i zachowania.
  • Dla każdego, kto chce poznać narzędzia dobrej komunikacji.