Trudne rozmowy z pracownikami
Nawet największy bałagan można posprzątać. Warto rozmawiać, zmieniać swoje nastawienie i regularnie oczyszczać atmosferę w zespole.
Dostępne terminy:
Czas Trwania:
09:00-13:00
Formuła:
Online
690 zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Co zyskasz?
- nauczysz się jeszcze bardziej efektywnie komunikować ze swoim zespołem,
- poznasz narzędzia, które umożliwią Ci prowadzenie trudnych rozmów,
- zaczniesz rozmawiać i przestaniesz #PudrowaćSyfa.
O szkoleniu:
Jest wiele ograniczających przekonań na temat konfrontacji. Pierwsza myśl, kiedy słyszymy to słowo i już czujemy ścisk w żołądku. Wcale nie musi tak być. Dobre przygotowanie do rozmowy oraz odpowiednie nastawienie czynią cuda. Niestety wiele osób, nie chce tracić na to czasu. W efekcie podsyca swój opór i lęk. Przygotowałam cały zestaw pomocnych narzędzi, które pomogą Ci oswoić „trudne" rozmowy a przede wszystkim zrozumieć, że wcale nie muszą być trudne.
Widziałam wiele zespołów, które osiągnęły mistrzostwo w zamiataniu pod dywan. Ludzie nie rozmawiali ze sobą, udawali – ja to nazywam #PudrowaniemSyfa. Skutki takiego podejścia zawsze były podobne – konflikty eskalowały. To była tylko kwestia czasu. Widziałam na własne oczy Błędne Koło Wzajemnego Wyniszczania. A można było temu zapobiec.
Program:
- Konfrontacja vs Empatyczna Konfrontacja. Poznaj różnice.
- Jak przygotować się do "trudnych" rozmów w zespole i nie tylko.
- Drabina Interwencji, FUKO, Ja ... Ty...,
- Którym uchem słyszysz? Kwadrat Komunikacyjny.
- Co nas blokuje przed otwartymi rozmowami? Poznaj 3 mechanizmy obronne.
- Zasada Radykalnej Szczerości wg Kim Scott.
- Przykre skutki unikania "trudnych" rozmów.
- Koło Konfliktu i nasze wewnętrzne konflikty motywacyjne.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Dla każdego, kto chce zadbać o prawidłową komunikację w zespole, mimo trudnych tematów.
- Dla każdego, kto chce rozwiązywać konfliktowe sytuacje „tu i teraz”, bez ryzyka piętrzenia problemów i zamiatania ich pod dywan.
Dla Lidera, który chce by sytuacja w zespole była zawsze jasna – bez niedomówień i pretensji.