Słyszeć a słuchać - to nie to samo
Szkolenie jest jednym z pięciu spotkań w cyklu warsztatów opartych na cenionych kompetencjach managera wg Googla. Warsztaty nastawione są na wymianę doświadczeń. Nauczysz się jak używać oraz kiedy wykorzystywać konkretne narzędzia podczas zarządzania zespołem.
Każde ze szkoleń w cyklu stanowi odrębne zagadnienie i można odbyć je niezależnie od pozostałych części.
Z włączonymi kamerami i mikrofonami spędzimy 5 h. To czas nastawiony na praktykę i podnoszenie zawodowych kompetencji.
Co zyskasz?
- Poznasz „grube błędy komunikacyjne” i zrobisz prosty test.
- Zdobędziesz umiejętności aktywnego słuchania.
- Zdefiniujesz kluczowe zasady współpracy w zespole.
- Poznasz sposób na efektywną komunikację.
- Przećwiczysz narzędzia i metody wspierające kulturę opartą na współpracy.
- Dowiesz się jak określić różne osobowości i jak z nimi rozmawiać.
O szkoleniu:
Czy sprawiasz, że Twoi pracownicy szczerze mówią Ci o swoich zawodowych trudnościach i kłopotach? Jak aktywnie słuchać pracowników? Jak powstrzymać się od popełniania „grubych błędów” komunikacyjnych?
Jak współpracować z osobami z innych działów, aby minimalizować konflikty i współtworzyć kulturę firmy? W jaki sposób rozmawiać z różnymi osobowościami? To są pytania, na które znajdziesz odpowiedz w czasie tego szkolenia.
Program:
- Manager i jego komunikacja:
- Jak sprawić, aby inni przy Tobie mówili szczerze?
- Charakterystyka otwartej komunikacji.
- Twój model komunikacji - unikanie błędów.
- Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
- Rozmowy w zespole:
- Zapobieganie konfliktom, czyli jak warto współpracować z innymi działami.
- Kluczowe zasady aktywnego słuchania.
- Różne temperamenty i różne sposoby mówienia.
- Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Managera z dowolnym stażem.
- Lidera chcącego doskonalić swoje kompetencje komunikacyjne.
- Kierownika szukającego odpowiedzi jak budować efektywny zespół w oparciu o przyjazną komunikację.
- Przywódcy, który musi współpracować z innymi osobami w organizacji.