Słyszeć a słuchać - to nie to samo

Szkolenie jest jednym z pięciu spotkań w cyklu warsztatów opartych na cenionych kompetencjach managera wg Googla. Warsztaty nastawione są na wymianę doświadczeń. Nauczysz się jak używać oraz kiedy wykorzystywać konkretne narzędzia podczas zarządzania zespołem.
Każde ze szkoleń w cyklu stanowi odrębne zagadnienie i można odbyć je niezależnie od pozostałych części.
Z włączonymi kamerami i mikrofonami spędzimy 5 h. To czas nastawiony na praktykę i podnoszenie zawodowych kompetencji.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Czas Trwania:

09:00-14:00

Formuła:

Online

690zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • Poznasz „grube błędy komunikacyjne” i zrobisz prosty test.
  • Zdobędziesz umiejętności aktywnego słuchania.
  • Zdefiniujesz kluczowe zasady współpracy w zespole.
  • Poznasz sposób na efektywną komunikację.
  • Przećwiczysz narzędzia i metody wspierające kulturę opartą na współpracy.
  • Dowiesz się jak określić różne osobowości i jak z nimi rozmawiać.

O szkoleniu:

Czy sprawiasz, że Twoi pracownicy szczerze mówią Ci o swoich zawodowych trudnościach i kłopotach? Jak aktywnie słuchać pracowników? Jak powstrzymać się od popełniania „grubych błędów” komunikacyjnych?
Jak współpracować z osobami z innych działów, aby minimalizować konflikty i współtworzyć kulturę firmy? W jaki sposób rozmawiać z różnymi osobowościami? To są pytania, na które znajdziesz odpowiedz w czasie tego szkolenia.

Program:

  1. Manager i jego komunikacja:
    • Jak sprawić, aby inni przy Tobie mówili szczerze?
    • Charakterystyka otwartej komunikacji.
    • Twój model komunikacji - unikanie błędów.
    • Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
  2. Rozmowy w zespole:
    • Zapobieganie konfliktom, czyli jak warto współpracować z innymi działami.
    • Kluczowe zasady aktywnego słuchania.
    • Różne temperamenty i różne sposoby mówienia.
    • Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Managera z dowolnym stażem.
  • Lidera chcącego doskonalić swoje kompetencje komunikacyjne.
  • Kierownika szukającego odpowiedzi jak budować efektywny zespół w oparciu o przyjazną komunikację.
  • Przywódcy, który musi współpracować z innymi osobami w organizacji.