Skuteczna komunikacja międzypokoleniowa

Szkolenie w formie warsztatowo-wykładowej oparte na realnych przykładach z życia zawodowego to sposób na skuteczną komunikację międzypokoleniową. Podczas dyskusji zdobędziesz wiedzę na temat tego jak komunikują się inni. Co wypływa na zrozumienie drugiej strony oraz tego co warto robić by nie tylko słuchać, a słyszeć.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Emilia Dubiela

Strateg, trener, mentor, Coach

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

10:00-15:00

Formuła:

Online

690 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • Identyfikacja problemu chaosu komunikacyjnego i jego skutków u osób w różnym wieku.
  • Minimalizacja niedomówień i zapalników w konfliktach międzyludzkich i zespołowych.
  • Wypracowanie skutecznej formy wzajemnego zrozumienia, by łatwiej realizować wspólne cele i dochodzić do porozumienia w zespole.
  • Wypracowanie szybkiego dotarcia z komunikatem do osób w różnym wieku.

O szkoleniu:

Jak często masz wrażenie, że Twój pracownik czy zespół zupełnie Cię nie rozumie?
A to zapewne może skutkować niedomówieniami, nieporozumieniami i wybuchającymi konfliktami. Co zrobić, aby ludzie w różnym wieku, rozumieli dokładnie to, co chcesz im przekazać? Abyście rozumieli się prawie bez słów i tym samy zawsze mogli na siebie liczyć w drodze do wspólnych ambitnych celów.
Poznaj sposoby na otwartą komunikację. Taką, która zachęca do wspólnego realizowania założonych planów. Taką, która minimalizuje skutki nieporozumień.
Naucz się mówić tak, żeby inni Cię rozumieli, bez względu na wiek.
Szkolenie w formie warsztatowo-wykładowej oparte na realnych przykładach z życia zawodowego to sposób na skuteczną komunikację międzypokoleniową.

Program:

Sposoby na efektywną komunikację między pokoleniami XYZ

  1. Geneza, czyli skąd biorą się różnice międzypokoleniowe:
    • czynniki różnic w komunikacji,
    • wewnętrzne przekonania wpływające na realizację biznesowych celów i zarządzanie zespołem,
    • porównanie form komunikowania się między różnymi pokoleniami,
    • przykłady złych i dobrych komunikacyjnych nawyków.
  2. Chaos komunikacyjny w zespołach osób w różnym wieku, czyli czemu tak często się spieramy lub kłócimy i co zrobić, żeby zacząć się rozumieć:
    • ryzyka wynikające z braku dobrej komunikacji,
    • fundamenty najczęściej pojawiających się zapalników w konfliktach,
    • wiek, a poglądy i oczekiwania - różnice w pokoleniach,
    • różnorodność osobowości i identyfikacja indywidualnych motywatorów.
  3. Czynniki decydujące o dobrej komunikacji:
    • identyfikacja różnych wewnętrznych motywacji w różnym wieku,
    • umiejętność wypracowania komunikacyjnego win-win,
    • przykłady słów, które generują jeszcze większe nieporozumienia,
    • przekłady słów, które zawsze zachęcają do dalszej dyskusji i pomagają zmotywować.
  4. Jak umiejętnie słuchać i intepretować to, co inni chcą nam powiedzieć:
    • postawa zachęcająca do owartości,
    • uważność w słuchaniu kluczem do sukcesu zrozumienia,
    • metoda 4 par uszu,
    • słowne manipulacje i pułapki, jak je szybko zidentyfikować i wyeliminować.
  5. Jak umiejętnie mówić, żeby inni dobrze nas zrozumieli:
    • metoda poznawcza,
    • słowa mają moc, czyli co zrobić, żeby innym chciało się chcieć nas rozumieć,
    • różnorodność w komunikacyjnych postawach,
    • komunikacyjne stawianie granic.
  6. Autorskie narzędzia poprawiające i relacje, i realizację celów.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Dla osób, które chcą komunikować się w pełnym zrozumieniu, bez manipulacyjnych sztuczek.
  • Dla managerów, którzy mają w zespołach osoby w różnym wieku i wierzą, że odpowiednia komunikacja to 80% sukcesu w realizacji planów biznesowych.
  • Dla członków zespołów, którzy odpowiadają za realizację wspólnych projektów i chcą jak najlepiej i najszybciej owe projekty wspólnie zamykać.
  • Dla pracowników każdego szczebla, którzy cenią sobie dobre relacje i atmosferę w pracy.