WAŻNE! Wszystkie czerwcowe LIVE MEETINGI teraz za jedyne 99 zł!
Merytoryczna dawka wiedzy prawie 50% taniej. Sprawdź ofertę»

Siła empatycznego zarządzania

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, w którym w sposób praktyczny (ćwiczenia, dyskusje, refleksje, wiedza) dowiesz się, czym jest, a czym nie jest empatia, na czym polega jej siła i skuteczność w zarządzaniu zespołem i jakie umiejętności, postawa i działania są w niej kluczowe.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Beata Tarnowska-Kupny

Mentor, Coach, trener biznesu, ekspert kompetencji lidera

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-13:00

Formuła:

Online

690 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Co zyskasz?

  • Dowiesz się, czego potrzebują pracownicy, aby czuć wsparcie.
  • Poznasz, w jaki sposób można dać akceptację w rozmowie.
  • Nauczysz się prowadzić dialog motywujący.
  • Dowiesz się, w czym może Ci pomóc asertywność.
  • Poznasz siłę uważnego słuchania i wagę wartości w relacji z zespołem.
  • Poznasz metodę zadawania właściwych pytań.

O szkoleniu:

Żyjemy w czasach, w których wellbeing w organizacji nabiera coraz większego znaczenia.
Szybkie tempo, ilość zmian, sytuacje kryzysowe wpływają na poczucie niepewności. A ono z kolei prowadzi do sytuacji, w której pracownicy poświęcają więcej uwagi problemom, z którymi ta niepewność się wiąże. Dlatego tak ważna staje się umiejętność zadbania o emocjonalny dobrostan pracowników.
Tu pomocna okazuje się zdrowa empatia. Jakość przywództwa w coraz większym stopniu powiązana jest z umiejętnością empatycznego zarządzania, bo dzięki temu buduje się lojalność i zaangażowanie pracowników.

Program:

  1. Czym jest empatia w zarządzaniu, sposoby wzmacniania.
  2. Jak zmienić relację problematyczną w akceptującą.
  3. Umiejętność aktywnego słuchania i jego rola w sprawnym zarządzaniu.
  4. Adekwatne pytania – narzędzie empatycznego lidera.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Managerowie, dyrektorzy, kierownicy.
  • Liderzy, koordynatorzy.
  • Project managerowie.
  • Osoby przed awansem na stanowisko managerskie.
  • HR Biznes Partnerzy.