Siła empatycznego zarządzania
Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, w którym w sposób praktyczny (ćwiczenia, dyskusje, refleksje, wiedza) dowiesz się, czym jest, a czym nie jest empatia, na czym polega jej siła i skuteczność w zarządzaniu zespołem i jakie umiejętności, postawa i działania są w niej kluczowe.
Dostępne terminy:
Czas Trwania:
09:00-13:00
Formuła:
Online
690 zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Co zyskasz?
- Dowiesz się, czego potrzebują pracownicy, aby czuć wsparcie.
- Poznasz, w jaki sposób można dać akceptację w rozmowie.
- Nauczysz się prowadzić dialog motywujący.
- Dowiesz się, w czym może Ci pomóc asertywność.
- Poznasz siłę uważnego słuchania i wagę wartości w relacji z zespołem.
- Poznasz metodę zadawania właściwych pytań.
O szkoleniu:
Żyjemy w czasach, w których wellbeing w organizacji nabiera coraz większego znaczenia.
Szybkie tempo, ilość zmian, sytuacje kryzysowe wpływają na poczucie niepewności. A ono z kolei prowadzi do sytuacji, w której pracownicy poświęcają więcej uwagi problemom, z którymi ta niepewność się wiąże. Dlatego tak ważna staje się umiejętność zadbania o emocjonalny dobrostan pracowników.
Tu pomocna okazuje się zdrowa empatia. Jakość przywództwa w coraz większym stopniu powiązana jest z umiejętnością empatycznego zarządzania, bo dzięki temu buduje się lojalność i zaangażowanie pracowników.
Program:
- Czym jest empatia w zarządzaniu, sposoby wzmacniania.
- Jak zmienić relację problematyczną w akceptującą.
- Umiejętność aktywnego słuchania i jego rola w sprawnym zarządzaniu.
- Adekwatne pytania – narzędzie empatycznego lidera.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Managerowie, dyrektorzy, kierownicy.
- Liderzy, koordynatorzy.
- Project managerowie.
- Osoby przed awansem na stanowisko managerskie.
- HR Biznes Partnerzy.