Pytania coachingowe jako narzędzie w pracy managera

Szkolenie jest kontynuacją warsztatów „Podstawowe narzędzia coachingowe w pracy managera”. To drugie z dwóch spotkań warsztatowych, cyklu poznawania narzędzi coachingowych.
Tym razem uczestnicy skupią się na modelach tworzenia pytań coachingowych a poprzez interaktywny warsztat, w sposób praktyczny (ćwiczenia, dyskusje, refleksje, wiedza) dowiedzą się, jak je wykorzystać w zarządzaniu zespołem.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Prowadzący:

Katarzyna Braś

Manager HR, trener biznesu, konsultant Insight Discovery

Dostępne terminy:

Czas Trwania:

09:00-14:00

Formuła:

Online

690 zł netto +23% VAT

W cenie otrzymujesz:

  • dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
  • autorskie materiały szkoleniowe;
  • imienny certyfikat uczestnictwa.

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Co zyskasz?

  • Rozwiniesz kompetencje managerskie.
  • Zwiększysz efektywność własną oraz pracowników.
  • Zbudujesz postawy zaangażowania i odpowiedzialności wśród pracowników.
  • Zaczniesz stosować coaching jako narzędzie w zarządzaniu rozwojem kompetencji pracowników oraz w zarządzaniu efektywnością pracowników.
  • Zaczniesz czerpać korzyści jakie może przynieść stosowanie coachingu dla przełożonego, pracowników i firmy.

O szkoleniu:

Umiejętność prowadzenia rozmów coachingowych jest cenną kompetencją managerów. Sposób słuchania i prowadzenia rozmowy typowy dla coachingu szybko rozprzestrzenia się w organizacji otwartej na tę formę wsparcia pracowników.
Po szkoleniu będziesz potrafił:

  • Wdrożyć w swojej pracy pytania w modelu coachingowym.
  • Zastosować w rozmowie z pracownikiem słuchanie na głębokim poziomie.
  • Zadawać pytania, które wzmocnią w pracownikach poczucie odpowiedzialności za wyniki.
  • Wykorzystać niektóre narzędzia stosowane w coachingu dla zwiększenia efektywności w miejscu pracy.
  • Wspierać pracowników w samodzielnym określaniu i osiąganiu celów oraz poszukiwaniu głębszego sensu w wykonywanej pracy.

Program:

  1. Czym jest słuchanie:
    • czego słuchamy,
    • co słyszymy.
  2. Wyznaczanie celu:
    • pytania wznoszące.
    • pytania dotyczące sedna.
    • pytania o cel.
  3. model GROW?
    • Goal – cel.
    • Reality – rzeczywistość.
    • Options – możliwości.
    • Will, Way Forward – wola, kolejne kroki.
  4. Pytania Kartezjańskie.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Managera, który chce efektywnie zarządzać zespołem.
  • Lidera, który potrafi wyznaczać cele.
  • Przywódcy, świadomego, że nad motywacją trzeba pracować.
  • HR Biznes Partnera wspierającego pracę managerów.
  • Osoby przygotowującej się do roli managera.