Pytania coachingowe jako narzędzie w pracy managera
Szkolenie jest kontynuacją warsztatów „Podstawowe narzędzia coachingowe w pracy managera”. To drugie z dwóch spotkań warsztatowych, cyklu poznawania narzędzi coachingowych.
Tym razem uczestnicy skupią się na modelach tworzenia pytań coachingowych a poprzez interaktywny warsztat, w sposób praktyczny (ćwiczenia, dyskusje, refleksje, wiedza) dowiedzą się, jak je wykorzystać w zarządzaniu zespołem.
Dostępne terminy:
Czas Trwania:
09:00-14:00
Formuła:
Online
690 zł netto +23% VAT
W cenie otrzymujesz:
- dostęp do szkolenia online w czasie jego trwania (na żywo);
- autorskie materiały szkoleniowe;
- imienny certyfikat uczestnictwa.
Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.
Przygotuj kamerę
oraz mikrofon
Co zyskasz?
- Rozwiniesz kompetencje managerskie.
- Zwiększysz efektywność własną oraz pracowników.
- Zbudujesz postawy zaangażowania i odpowiedzialności wśród pracowników.
- Zaczniesz stosować coaching jako narzędzie w zarządzaniu rozwojem kompetencji pracowników oraz w zarządzaniu efektywnością pracowników.
- Zaczniesz czerpać korzyści jakie może przynieść stosowanie coachingu dla przełożonego, pracowników i firmy.
O szkoleniu:
Umiejętność prowadzenia rozmów coachingowych jest cenną kompetencją managerów. Sposób słuchania i prowadzenia rozmowy typowy dla coachingu szybko rozprzestrzenia się w organizacji otwartej na tę formę wsparcia pracowników.
Po szkoleniu będziesz potrafił:
- Wdrożyć w swojej pracy pytania w modelu coachingowym.
- Zastosować w rozmowie z pracownikiem słuchanie na głębokim poziomie.
- Zadawać pytania, które wzmocnią w pracownikach poczucie odpowiedzialności za wyniki.
- Wykorzystać niektóre narzędzia stosowane w coachingu dla zwiększenia efektywności w miejscu pracy.
- Wspierać pracowników w samodzielnym określaniu i osiąganiu celów oraz poszukiwaniu głębszego sensu w wykonywanej pracy.
Program:
- Czym jest słuchanie:
- czego słuchamy,
- co słyszymy.
- Wyznaczanie celu:
- pytania wznoszące.
- pytania dotyczące sedna.
- pytania o cel.
- model GROW?
- Goal – cel.
- Reality – rzeczywistość.
- Options – możliwości.
- Will, Way Forward – wola, kolejne kroki.
- Pytania Kartezjańskie.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
- Managera, który chce efektywnie zarządzać zespołem.
- Lidera, który potrafi wyznaczać cele.
- Przywódcy, świadomego, że nad motywacją trzeba pracować.
- HR Biznes Partnera wspierającego pracę managerów.
- Osoby przygotowującej się do roli managera.