Pigułka kluczowych kompetencji managera wg Googla

Poznacie 10 kluczowych kompetencjach współczesnego managera wg Googla. Usłyszycie dlaczego warto rozwinąć się konkretnie w tych kompetencjach i jak to zrobić. Sprawdzicie jakim typem managera jesteście, co pozwoli Wam na świadome poznanie swoich zalet i ewentualnych obszarów do zmiany. Dowiecie się na jakim etapie „życia zespołu” jaki typ managera jest najbardziej przydatny. Będziecie ćwiczyć mówienie „od ogółu do szczegółu” i przekazywanie „pałeczki zespołowi”. Wypunktujemy co konkretnie pomaga zespołowi, jakie warunki muszą zaistnieć, aby zespół uwierzył w swoją sprawczość, decyzyjność i moc. Zastanowimy się nad Waszymi przypadkami, to czy można uczyć się na własnych błędach i wyciągać naprawdę sensowne wnioski.

szkolenie w formie warsztatu
certyfikat po szkoleniu

Obecnie brak dostępnych terminów

Ze względu na warsztatową formę szkolenia na wydarzeniu obowiązuje limit uczestników.

Przygotuj kamerę
oraz mikrofon

Zapisz się

Czy wiesz, że...

To wydarzenie możemy również zrealizować dla Ciebie w formie szkolenia wewnętrznego. Zamknięta grupa uczestników oraz indywidualne dopasowanie do potrzeb i specyfiki Twojej firmy.

Chcesz poznać szczegóły?

Skontaktuj się z nami:

531 034 574

Co zyskasz?

  • Zdobędziesz umiejętność jak się szkolić i rozwijać.
  • Zdefiniujesz kluczowe czynniki bycia szefem, ważne dla Twojego zespołu.
  • Poznasz sposób na podwyższenie wybranych kompetencji.
  • Przećwiczysz narzędzia do zmiany sposobu zarządzania.
  • Dowiesz się jak małymi krokami zmieniać swój styl zarządzania.

O szkoleniu:

Rozważymy jakim trzeba być tak naprawdę managerem dla swojego zespołu – zmierzymy się z zastrzeżeniami i argumentami.

Podejmiemy na przykład takie jak:

  • Czy nie wystarczy dobrze zarządzać?
  • Może to nie dla wszystkich branż?
  • To przerost formy nad treścią? Nie wierzę w to!
  • To takie brednie psychologiczne: Nie jestem od „wychowywania pracowników”- tu się zarabia pieniądze.
  • Nie można być „miękkim” – ludzie rozumieją tylko „silną rękę”, ect.

Zachęcamy Cię, przygotuj także swoje obiekcie.

Szkolenie trwa 2 dni (łącznie 10 godzin):

I dzień – 27.11.2023 r. | 9.00-14.00
II dzień – 28.11.2023 r. | 9.00-14.00

Program:

  1. MODUŁ: Kluczowe kompetencje, czyli jakie i dlatego?
    • Analiza poziomu Twoich kompetencji i informacja co pokazuje wynik?
    • Chwila refleksji nad konsekwencjami zaniedbania się w tym temacie.
    • Rekomendacje dla poszczególnego etapu i doświadczenia.
    • Obserwacja innych i słuchanie feedbacku swoich pracowników.
    • Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
  2. MODUŁ: Inspiracje i sprawdzone modele:
    • Jakie strategie są już sprawdzone?
    • Analiza zmian i konsekwencji społeczno-ekonomicznych.
    • Czy Twoim pracownikom pokazujesz pozytywne wzorce?
    • Jak konkretnie masz się doskonalić, czyli praktyczna ścieżka, techniki i możliwości.
    • Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
  3. MODUŁ: Kluczowe kompetencje:
    • Jakie narzędzia są już sprawdzone?
    • Jak w praktyce odpowiadać na współczesne oczekiwania i potrzeby pracowników?
    • Jak konkretnie wzmacniać wybrane kompetencje?
    • Jak konkretnie masz się doskonalić, czyli praktyczna ścieżka, techniki i możliwości.
    • Ćwiczenia, praktyka, inspiracje.
  4. MODUŁ: Wasze potrzeby, Wasze case study, Wasze sytuacje.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

  • Managera z dowolnym stażem.
  • Lidera, który chce współtworzyć zaangażowany zespół.
  • Kierownika, który stawia na wizje i strategię.
  • Każdego kto chce aktywnie współtworzyć przyjazne miejsce pracy.